CarrefourSA, “Portakallı Lezzetler” Yarışması’na Sponsor Oldu

/ / Manifesto Blog

Türkiye organize perakende sektörünün öncü markası CarrefourSA, “Nisan’da Adana’da” sloganıyla bu yıl altıncısı düzenlenecek Uluslararası Portakal Çiçeği Karnavalı kapsamındaki Portakallı Lezzetler Yarışması’na sponsor oldu. Yarışmanın finali, 8 Nisan’da Adana’da Park Zirve’de gerçekleştirilecek.

Sabancı Holding ve Carrefour iştiraki CarrefourSA, bu yıl 5 – 8 Nisan tarihleri arasında düzenlenecek olan 6. Uluslararası Portakal Çiçeği Karnavalı’na Portakallı Lezzetler Yarışması sponsorluğu ile katılıyor. CarrefourSA, “Nisan’da Adana” sloganıyla gerçekleştirilecek karnavalın Cumartesi günü gerçekleşecek olan kortejinde de yer alacak.
Yemeklerde en az Bir Narenciye Ürünü Kullanılması Zorunlu
Pasta, Tatlı, Soğuk Yemekler ve Sıcak Yemekler olmak üzere toplam dört kategoriden oluşan Portakallı Lezzetler Yarışması’na katılanlardan, yaptıkları yemeklerde Portakal, Limon, Turunç, Mandalina, Greyfurt, Ağaç Kavunu, Kumkuat, Kan Portakal, Tatlı Limon vb. narenciye ürünlerinden en az birini kullanmaları isteniyor.
Mart ayı boyunca başvurularını gerçekleştiren yarışmacılar, 8 Nisan Pazar günü Park Zirve’de aralarında gastronomi dünyasının duayen isimlerinin yer aldığı jüri ile bir araya gelerek yemeklerini sergileyecekler. Jüri üyeleri, her bir yemeği “Sunumu ve Görünüşü, Lezzeti, Orijinalliği, Kokusu ve Kıvamı, Adı ve Reçeteye Uygunluğu” gibi özellikleri dikkate alarak 100 puan üzerinden değerlendirecek. Yarışma, aynı gün sonlanarak dereceye girenlere ödülleri törenle verilecek.
CarrefourSA, Narenciye Ürünlerini Dalından Toplayıp Tüketicilerine Ulaştırıyor
CarrefourSA, “Tazesi ya dalında ya da CarrefourSA” mottosuyla tüketicilerinin sağlığına sağlık katması ve yediklerinde tadının damaklarında kalması amacıyla narenciye ürünlerini Adana’nın bereketli topraklarından toplayıp reyonlarına getiriyor.