CarrefourSA, Müşterileriyle El Ele Toplum Gönüllüleri Vakfı’na Desteğini Sürdürüyor

/ / Manifesto Blog

Türkiye organize perakende sektörünün öncü markası CarrefourSA, Toplum Gönüllüleri Vakfı (TOG) ile gerçekleştirdiği “Gençlik Paketi” kampanyası kapsamında müşterilerinin katılımıyla toplanan temizlik ve kişisel bakım ürünlerinden oluşan paketleri, Toplum Gönüllüsü gençlerin belirlediği Göztepe Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi’ndeki gençlere ulaştırdı. Kampanya ile hedef, bin gence ulaşmak.

Sabancı Holding ve Carrefour Grup iştiraki CarrefourSA, gençliğin enerjisini toplumsal faydaya dönüştürmeyi amaçlayan Toplum Gönüllüleri Vakfı (TOG) ile gerçekleştirdiği “Gençlik Paketi” kampanyası kapsamında topladığı temizlik ve kişisel bakım ürünlerinden oluşan paketleri, gençlere ulaştırdı.

Gençlik Paketleri, CarrefourSA Genel Müdürü Kutay Kartallıoğlu ve Toplum Gönüllüleri Vakfı Genel Müdürü Murat Çitilgülü’nün katılımıyla 29 Mayıs, Çarşamba günü İstanbul Kadıköy’deki Göztepe Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi’nde gerçekleştirilen törenle öğrencilere teslim edildi. Kampanya ile hedef, bin gence ulaşmak.  

Kutay Kartallıoğlu: “Gençlerin Yanında Yer Almaya Devam Edeceğiz”

Kampanyaya dair bir değerlendirmede bulunan CarrefourSA Genel Müdürü Kutay Kartallıoğlu; “CarrefourSA olarak bugüne kadar attığımız her adımda toplum yararına çalışmalar yapma vizyonuyla hareket ettik. Yeni Neslin Sabancısı prensibiyle gençlerin bugünümüz olduğuna inanıyor ve gençliğe yapılan yatırımları önemsiyoruz. Bu doğrultuda da Toplum Gönüllüleri Vakfı ile “Destek Lazımsa CarrefourSA” diyerek 17 Mayıs’ta yeni bir kampanyaya imza attık. Mevcut cep harçlıklarıyla ulaşım ve yemek ihtiyaçlarını giderebilen gençlerin temizlik ve kişisel bakım ihtiyaçları da son derece önemli. Dolayısıyla bu ihtiyacı karşılamak amacıyla müşterilerimizle birlikte el ele vererek Türkiye’nin 53 ilindeki 611 marketimizde Gençlik Paketi ismiyle temizlik ve kişisel bakım ürünlerinden oluşan paketleri 19 TL’den satışa sunduk. Kısa zamanda toplanan paketleri Toplum Gönüllüsü gençlerin tespit ettiği gençlere ulaştırdık. Sorumlu perakendeci anlayışımız doğrultusunda gençlerin yanında yer almaya devam edeceğiz” dedi. 

Murat Çitilgülü: “Toplum Gönüllüsü Gençlere ve Gençlere İnanan CarrefourSA’ya Teşekkürler”

Toplum Gönüllüleri Vakfı Genel Müdürü Murat Çitilgülü ise iş birliği hakkında şöyle konuştu: “Toplum Gönüllüsü gençler 17 yıldır toplumsal sorunlara çözüm yaratmak amacıyla çok çeşitli temalarda sosyal sorumluluk projeleri hayata geçiriyor. CarrefourSA’nın desteği ile yürüttüğümüz “Gençlik Paketi” kampanyası kapsamında 1 – 31 Mayıs tarihleri arasında CarrefourSA müşterileri; gençlere destek olabilmek için kişisel bakım ürünleri satın aldı. CarrefourSA da bu ürünlerin yer aldığı paketleri, gençlerin tespit edecekleri okullarda dağıtılmak üzere TOG’a bağışladı. Gençlere ve gençliğin gücüne inanan CarrefourSA’ya ve duyarlı CarrefourSA müşterilerine, gönüllü çalışmalarıyla enerjilerini toplum için kullanmayı seçen tüm Toplum Gönüllüsü gençlere çok teşekkür ediyorum.”

19 TL’ye Gençlik Paketi

CarrefourSA ve TOG iş birliğiyle gerçekleştirilen kampanya kapsamındaki Gençlik Paketleri’nde, CarrefourSA müşterilerinin marketlerden ve carrefoursa.com üzerinden satın aldıkları temizlik ve kişisel bakım ürünleri yer alıyor. Gençlere destek amacıyla 19 TL’den satılan paketlerde diş macunundan deodorant spreye, şampuandan jilete, kadın pedinden ıslak mendile kadar kız ve erkek öğrencilere yönelik farklı kişisel bakım ürünleri bulunuyor. 

CarrefourSA Hakkında:

1993 yılında Türkiye’de ilk yatırımını yapan Fransa’nın global perakende markası Carrefour’un, 1996 yılında Türkiye’nin Sabancısı, Sabancı Holding ile kurduğu ortaklık sonucunda perakende sektörünün öncü markası olarak faaliyetlerine başlayan CarrefourSA, “Önce Müşteri” diyerek 53 ilde, 29’u Hiper olmak kaydıyla toplam 611 marketiyle faaliyet göstermektedir. www.carrefoursa.com   

TOG Hakkında: TOG, kurulduğu Aralık 2002’den bu yana, gençlerin öncülüğünde ve yetişkinlerin rehberliğinde toplumsal barış, dayanışma ve değişimi amaçlıyor. Toplum Gönüllüsü gençler, Türkiye’nin 80 ilinde üniversitelerde 133 adet öğrenci kulübü, topluluğu veya grubu olarak bir araya gelerek, belirledikleri ihtiyaçlara göre sürdürülebilir sosyal sorumluluk projeleri hayata geçiriyor. Gençler tüm projeleri, vakfın ilkeleri olan farklılıklara saygı, şeffaflık ve hesap verebilirlik, yerel katılım, ekip çalışması, yaşam boyu öğrenme ve  girişimcilik çerçevesinde hayata geçiriyor. Vakıf tüm çalışmalarıyla çevresindeki sorunlara çözüm üretebilen, kendine güvenen, girişimci ve duyarlı bir gençliğin oluşmasına katkıda bulunmayı hedefliyor. Türkiye’nin dört bir yanından gençler 2018 yılında 61.066 kere TOG çalışmalarına katıldılar. 2.004 adet yerel, ulusal ve uluslararası sosyal sorumluluk projesi/etkinliği/kampanyası gerçekleştiren Toplum Gönüllüleri, bu projeler için yerel kaynağı da harekete geçirerek projelere yerel halkın katılımını sağladılar. Geçtiğimiz yıl 2.885 akran eğitimi alan ve bu eğitimlerle güçlenen gençler 816.512 kişiye çok çeşitli alanlarda temas etti.  www.tog.org.tr