2014 yılı itibarıyla market konsepti, insan kaynakları ve teknolojik altyapı başta olmak üzere pek çok alanda gerçekleştirdiği yatırımlarla büyük bir değişime imza atan CarrefourSA, 2014’ün ilk dokuz aylık süresinde 9 milyon 865 bin lira net kâr sağladı. Şirketin cirosunda ise geçen yılın aynı dönemine oranla %22’lik bir artış oldu.
Çoğunluk hisselerinin Sabancı Grubu’na geçmesinin ardından yeni bir döneme başlayan CarrefourSA, 2014 yılının ilk yarısında elde ettiği kârlılık seviyesini üçüncü çeyrekte daha da yukarı taşıdı.
CarrefourSA, yılın dokuz aylık dönemine ilişkin finansal sonuçlarını kamuoyuyla paylaştı. Kamuyu Aydınlatma Platformu’na yapılan açıklamaya göre, şirketin bu yılın üçüncü çeyreğinde net kâr seviyesi 5 milyon 428 bin lira olarak gerçekleşirken, dokuz aylık konsolide net kârı 9 milyon 865 bin liraya ulaştı. CarrefourSA’nın cirosu ise geçen yılın ilk dokuz aylık dönemine oranla % 22 artarak 2 milyar 297 milyon lira oldu.
CarrefourSA Genel Müdürü Mehmet T. Nane, sene başından beri 87 yeni market açarak market sayısını Eylül sonu itibarıyla 304’e ulaştırdıklarını belirterek, şunları söyledi:
“Yönetimi devraldığımız günden bugüne kadar geçen süreçte şirketin performansının iyileştirilmesi hedefiyle çalışmalarımıza başladık. 2014 yılının ilk dokuz aylık döneminde, piyasa koşullarını ve müşteri taleplerini yakından takip ederek gerçekleştirdiğimiz ürün yönetimi ve büyüme stratejisi ile kârlılık ve ciro hedeflerimiz doğrultusunda çok başarılı bir sonuç aldık. geçen 20 yılın ardından bugün Sabancı Holding’in de gücünü arkasına alarak sıcak, samimi, yalın, hızlı ve modern bir marka kültürüyle hak ettiği noktaya doğru ilerliyor.”
2016 yılında hedef: 1000 Market, 5 Milyar Ciro, 15 Bin Çalışan
2016 yılı için büyüme hedeflerini de açıklayan Mehmet T. Nane:
Bu yıl insan kaynaklarından, teknolojik alt yapıya kadar birçok alanda değişim yaratacak yatırımlara imza attık ve bu yatırımlarımızın meyvelerini toplamaya başladık. Bu başarı elbette tüm ekibimize ait. 2016 yılı hedeflerimize doğru emin adımlarla ilerliyoruz. Hedefimiz 2016 yılı sonunda 5 milyar TL toplam satış ile 1000 markete ulaşarak 15 bin kişilik dev bir aile olmak” dedi.