CarrefourSA “Franchise” Sistemi Başlattı

/ / Manifesto Blog

Türkiye organize gıda perakendeciliğinin öncü markası CarrefourSA, belirlediği kriterlere uyan girişimcileri bünyesine katmak amacıyla Süper ve Mini formatlarında “Franchise” vermeye başladı.

Sabancı Holding ve Carrefour Grup iştiraki CarrefourSA, gelişimin bir parçası olmak ve kendi başarı hikâyesini yazmak isteyen girişimciler için başlattığı “Franchise” sisteminin detaylarını, yeni bayileri ve bayi adaylarıyla birlikte Bayim Olur Musun Fuarı’nda açıkladı.

“Girişimcileri CarrefourSA Ailesi’ne Dahil Etmek İstiyoruz”

“Yeni neslin Sabancısı, Sabancı Holding’in gücü ve ortağımız Carrefour Group’un perakende bilgisi ışığında ülkemizin değerli girişimcilerini, sürdürülebilir bir gelişime sahip olan CarrefourSA’nın marketler zincirine dahil etmek amacıyla bu yıl büyük bir adım attık” diyerek sözlerin başlayan CarrefourSA Genel Müdürü Kutay Kartallıoğlu, şunları aktardı:

“Bugün ülkemizin öncü organize gıda perakendesi markası olarak sahip olduğumuz güçlü marka imajının yanı sıra tüm ülke geneline yayılmış lojistik sistemimiz, Hiper, Süper, Mini ve Gurme gibi farklı market formatlarımızla her gün ortalama 500 bin kişinin alışveriş ihtiyacını karşılıyoruz. Reyonlarımızda yer alan 60 bin çeşit ürünle ülkemizin en büyük satınalma güçlerin birisi olarak yıllardır yüzlerce tedarikçimizle kol kola, ülkemize katma değer sağlama adına bu yolda birlikte yürüyoruz. Doğru üretici ile çalışarak ürünün doğrusunu reyonlarımıza getirip müşterilerimize doğru bir fiyatla sunarak marketlerimizi, mevcut rekabette birkaç adım öne çıkarıyoruz. Sahip olduğumuz 500’den fazla öz markalı ürünle bir yandan ürün ve fiyat nezdinde alternatif sunarken diğer yandan da ülkemizin her kesimine hitap eden bir vizyona sahibiz. Tüm bu öğeler ışığında  “Franchise” sistemi başlattık.”

“CarrefourSA Güvencesiyle 15 Franchise Faaliyet Gösteriyor”

“Nisan ayından bu yana Süper ve Mini market formatlarımız çerçevesinde Franchise başvuruları almaya başladık, bugün için 15 market faaliyet gösteriyor” diyen Kutay Kartallıoğlu, CarrefourSA Ailesi’ne katılmayı hedefleyen girişimcilerde aradıkları özelliklere dair şunları dile getirdi: “Öncelikle motivasyonu yüksek olan, yerel bir market sahibi veya farklı bir bayiliği olup kazan – kazan ilişkisine dayalı bir işletme açmak isteyen, müşteri hizmetlerinde yetenekli olup yönetim becerisi bulunan, ticaret yapmak için herhangi bir sicil engeli olmayan her adayı değerlendirmeye alacağız. Bu kriterleri sağlayan adaylarımızdan tercihen şehirlerin il veya ilçe merkezlerinde güçlü bir lokasyona sahip, Mini formatımız için 100 – 280 metrekare ve Süper formatımız için de 280 – 600 metrekare arası alanı olan ve belirli finansal kriterleri karşılayan en az 1 yıllık şirket sahiplerini başvuru yapmaya çağırıyoruz.”

CarrefourSA, Franchise sistemini Anadolu’da yaygınlaştırarak bayi sayısını bir yıl içinde 100’e ulaştırmayı hedefliyor.

CarrefourSA Hakkında: 

Sabancı Holding ve Carrefour Grup iştiraki CarrefourSA, 11.000 çalışanı ile “Yeni Nesil Market” vizyonu doğrultusunda 52 ilde faaliyet gösteren 678 marketi, 12 deposu ve online marketi Carrefoursa.com ile taze, kaliteli ve güvenilir şekilde 60 bin çeşit ürünü “Doğrusu CarrefourSA’da” anlayışı ile günde 500 binden fazla müşterisine ulaştırmaktadır.