CarrefourSA, kurumsal sosyal sorumluluk çalışmaları kapsamında Unilever ile iş birliği yaparak, ÇEKÜL’e 3500 adet fidan bağışladı. Bağışlanan fidanların dikimi, İzmir’in Ödemiş ilçesi Bozdağ beldesindeki alanda gerçekleştirildi. Türkiye’nin önde gelen perakende zincirlerinden CarrefourSA, OMO, Lipton, Knorr, Algida, Dove gibi markaların üreticisi Unilever iş birliğinde gerçekleştirdiği kapsamında Çevre Değerlerini Koruma ve Tanıtma Vakfı’na (ÇEKÜL) 3500 adet fidan bağışında bulundu. 5-18 Kasım tarihleri arasında gerçekleşen proje kapsamında, müşteriler CarrefourSA Hipermarketleri’nden aldığı her Unilever ürünü ile CarrefourSA ve Unilever’in İzmir’in Bozdağ beldesinde ÇEKÜL Vakfı ile ortaklaşa gerçekleştirdiği orman projesine katkı sağladı. Fidan dikimi için düzenlenen törene CarrefourSA, Unilever ve ÇEKÜL Vakfı çalışanları ile CarrefourSA müşterileri katıldı. Çevre bilincinin oluşturulması, kaynakların verimli ve tasarruflu kullanılması ve doğanın gelecek kuşaklara yaşanır bir şekilde bırakılması için önemli projeler uygulayan CarrefourSA, 2012 yılında Menge Hidroelektrik Santrali’nde gerçekleştirilen temiz enerji üretimine ait gönüllü emisyon azal tim hakkını alarak tüm mağazalarındaki elektrik tüketiminden kaynaklanan karbon salimini, doğaya 62 bin ağaç kazandırmaya eş değer bir oranda azaltmıştı.