CarrefourSA’dan Yeni Reklam Filmi…
Sabancı Holding ve Carrefour iştiraki CarrefourSA, bu zor günlerde Türkiye için yaptıklarını, Türk sinemasının unutulmaz filmi Bizim Aile ile anlatıyor.
Daha önce kampanyasını Bizim Aile film müziği ile yapan CarrefourSA, yeni kampanyasına Bizim Aile’nin babası Yaşar Usta’nın unutulmaz repliğiyle başlıyor. “Asıl, şimdi daha güçlü olmamız lazım. İşimize, dört elle sarılmamız lazım” diyen Minür Özkul, hiçbir zorluğun işimize engel olamayacağı mesajını veriyor. “İşte Bizim Aile, Böyle” denilerek CarrrefourSA’nın 10 bin 500 çalışanıyla hayatın her zamanki gibi devam edebilmesi adına ne lazımsa yaptığı vurgulanıyor.
Filmde CarrefourSA’nın Tarım ve Orman Bakanlığı, TİGEM ve TAGEM’le hayata geçirdiği iş birliği sayesinde çiftçilere yüzde 100 yerli ve milli tohum sunarak sürdürülebilir tarıma destek verdiği belirtiliyor.
Her gün 54 bin kilometre yol kat edildiği dile getirilen filmde CarrefourSA’nın online marketi sayesinde günde 250 bin ürünü evlere ulaştırdığına, her şartta bir çaresinin bulunarak ne lazımsa yaptığına dikkat çekiliyor.
- Reklamveren: Burçin Çelik, Melis Karatay Ebin, Sibel Yılmaz, Pelin Kaya
- Reklam Ajansı: TBWA\Istanbul
- CCO: İlkay Gürpınar
- ECD: Volkan Karakaşoğlu
- Yaratıcı Ekip: Orkun Önal, Mesut Koçarslan, Cihan Metin Üstek, Tuvana Artun
- Genel Müdür Yardımcısı: Tuğyan Çelik
- Marka Ekibi: Ender Orfanlı, Ayşenaz Altınöz, Çağla Yalçınkaya
- CSO: Toygun Yılmazer
- Stratejik Planlama Ekibi: Özgün Özkalay, Can Değerli
- Prodüksiyon Ekibi: Evrim Saraçoğlu, Kadir Efe Koçdağ
- Prodüksiyon Şirketi: DEPO Film
CarrefourSA Hakkında:
1993 yılında Türkiye’de ilk yatırımını yapan Fransa’nın global perakende markası Carrefour’un, 1996 yılında Türkiye’nin Sabancısı, Sabancı Holding ile kurduğu ortaklık sonucunda perakende sektörünün öncü markası olarak faaliyetlerine başlayan CarrefourSA, “Yeni Nesil Market” vizyonuyla 52 ilde toplam 638 marketiyle faaliyet göstermektedir. www.carrefoursa.com