BİSSE, bu yıl Babalar Günü’nde, baba ve çocuk arasındaki benzersiz bağı vurgulayan şık ve uyumlu tasarımıyla “BİSSE Nesilden Nesile Koleksiyonu” satışa sundu. Koleksiyonun reklam filminde BİSSE’nin 3’üncü kuşak temsilcisi Mustafa Batu Kefeli de kamera karşısına geçti.
Türkiye’nin hazır giyimdeki en köklü markalarından olan BİSSE, erkek giyiminde yarattığı şık ve benzersiz tasarımlarıyla adından söz ettirmeye devam ederken, babalar ve çocukları arasındaki bağı daha da benzersiz kılacak tasarımlara da imza atıyor.
BİSSE, Babalar Günü’ne kullanıcıları yeni bir koleksiyonla tanıştırıyor. Çocuklar için tasarlanan yeni “BİSSE Nesilden Nesile Koleksiyonu” babalara çocuklarıyla aynı tarzda giyinme olanağı sunuyor. BİSSE’nin gömlek koleksiyonun en beğenilen parçaları çocuklara uygun olarak üretilen koleksiyonda 4 – 10 yaş arasındaki çocuklar için gömleklerde birçok renk seçeneği bulunuyor.
Koleksiyonu, BİSSE 3’üncü Kuşak temsilcileri tanıtıyor
BİSSE Nesilden Nesile Koleksiyonu için çekilen reklam filminde BİSSE’nin 3’üncü kuşak temsilcisi Mustafa Batu Kefeli yer alıyor. BİSSE Group CEO’su Ahmet Onur Kefeli’nin oğlu Mustafa Batu Kefeli, BİSSE’nin reklam yüzü olan Richard Biedul ile kamera karşısına geçerek şimdiden çalışmaya başladı.
Her bedene ve zevke uygun gömlek
BİSSE, %100 pamuktan üretilen ve leke tutmayan WaterProof gömleklerden üst düzey el emeği ve kaliteli kumaşlardan üretilen Platium Serisi gömleklere, genç ve sportif giyinmeyi sevenler için apaş yakalı Trend gömleklerden özellikle bahar aylarında içine t-shirt ile uyum sağlayabilecek 4 farklı renkteki Ceket gömleklere ve kumaş üzerine baskı yapılarak elde edilen farklı desenlerle modern görünüm sağlayan Print gömlekleri ile Babalar Günü’nde her zevk ve bedene uygun alternatifi bir arada sunuyor.
BİSSE’nin 2023 İlkbahar – Yaz Koleksiyonu’nu ve Nesilden Nesile Koleksiyonu’nu BİSSE mağazalarında ve www.bisse.com adresinden bulabilirsiniz.