Günlük hayatın koşturması yaşamımızın arka planında büyük bir ses yoğunluğu yaratıyor. Bizler bu durumun farkına ancak o sesler kesildiğinde varabiliyoruz.
Gayrimenkul sektöründeki 54 yıllık deneyimiyle İstanbul ve Dubai’de Selenium markalı projelere imza atan Aşçıoğlu, Zeytinburnu’ndaki yeni projesi Selenium Park için hazırladığı
ön satış kampanyasında işte bu iç görüyü değerlendiriyor.
Ön talep döneminde şehrin seslerini ve gürültü kirliliğini konu alan kampanyanın ön satış filmi ise kişilerin hayatlarındaki arka plan seslerine odaklanıyor. Tailor İstanbul reklam ajansı imzasını taşıyan film, bir tekstil firması sahibinin gün içinde yaşadığı yoğun tempoyu ve sonrasında Selenium Park’ta bulduğu huzuru konu ediyor.
Çekimleri iki farklı platoda gerçekleştirilen filmin ses dünyası, özel ses tasarımı ve efektler yardımıyla oluşturuldu. Bir tekstil atölyesinin prodüksiyonla yeniden kurgulandığı filmde hızlı montaj tekniği kullanıldı.
Selenium markalı projeleri ile İstanbul’un mimarisine yeni bir soluk kazandıran Aşçıoğlu, şehri ve doğayı bir araya getiren alternatif bir yaşam sunuyor. 2+1’den 5,5+1 bahçe dubleksine uzanan konforlu daireleri, yatay mimarisi ve geniş yeşil alanlarıyla Zeytinburnu’nda hayat bulan Selenium Park reklam filmini bu aşağıdaki videodan izleyebilirsiniz.
Kampanya Künyesi
Reklamveren: Aşçıoğlu
Reklamveren Temsilcisi: Saygın Aksoy, Merve Ateş Küreç, Eda Kurtuluş
Reklam Ajansı: Tailor İstanbul
Ajans Başkanı: Mustafa Genç
Yaratıcı Grup: Onur Kocaoğlu, Onay Kılıç, Bige Durak
Prodüksiyon Şirketi: Sugar Rush
Yönetmen: Toygun Başıdinç
Ses Tasarımı: Melodika