Aşçıoğlu imzalı yeni yaşam projesi Selenium Park, lansman kampanyasıyla, akıllı bir yatırım için “En Güvenli Liman Konut” söylemiyle yola çıkıyor.
Ön satış kampanyasında geniş aile yapısına sahip, yaşam amaçlı konut alan, Zeytinburnu ve yakın bölgelerde işletmesi olan ve özellikle KOBİ’leri hedef kitle olarak belirleyen Selenium Park iletişim çalışmaları, lansman kampanyasıyla yeni bir hedef kitleyi daha kapsamına alıyor: Yüksek prim ve kira getirisi hedefleyen yatırımcılar
Yatırımcıların, birikimlerini değerlendirdikleri araçlar, bu dönemde özellikle küresel konjonktür ve pandeminin neden olduğu fiyat değişimlerinden olumsuz etkileniyor. Dalgalı performansa sahip yatırım enstrümanları, yatırımcısını yüksek riskli ve enflasyona karşı korumasız bir ortama sürüklüyor. Ekonomik belirsizlikler, yüksek enflasyon, yatırım piyasasındaki dalgalanmalar ve Ukrayna-Rusya savaşı gibi olumsuz gelişmeler yatırımcılar için adeta korkulu bir rüya haline gelmiş durumda…
Şu an için Türkiye gayrimenkul sektöründe -özellikle İstanbul pazarı olmak üzere- arzın daralması ancak talebin aynı şekilde devam etmesi, kira fiyatlarının çok yükselmesi, satış fiyatlarındaki yukarı yönlü trendin devam etmesi gibi durumlar söz konusu… Bu duruma diğer yatırım araçlarının riskli yapısı da eklendiğinde, gayrimenkul yeniden en cazip yatırım araçlarından biri, başka bir deyişle ‘güvenli liman’ haline gelmiş durumda…
55 yıllık deneyimiyle Türkiye gayrimenkul sektöründe güvenin sembolü Aşçıoğlu, Selenium Park için hazırladığı yeni iletişim kampanyasında bu iç görüyü değerlendiriyor ve yeni hedef kitlesine, böyle bir ortamda “En Güvenli Liman Konut” çağrısı yapıyor.
Tailor İstanbul reklam ajansının imzasını taşıyan Selenium Park reklam filmi, ön satış reklam filminin devamı olarak kurgulandı. İlk filmde, projeden daire sahibi olarak hem yatırım, hem de yaşam anlamında memnun olan tekstil firması sahibi, bu kez ofisine gelen arkadaşına projeyi bir yatırım enstrümanı olarak tavsiye ediyor. Deneyimli tekstilci, herkes gibi özellikle enflasyona karşı hangi yatırım aracını kullanacağı konusunda kafası karışan arkadaşına “Şimdi artık aklını kullanma vakti” diye sesleniyor.
Selenium markalı projeleri ile İstanbul’un mimarisine yeni bir soluk kazandıran Aşçıoğlu, yeni projesi ile şehri ve doğayı bir araya getiren alternatif bir yaşam sunuyor. 2+1’den 5,5+1 bahçe dubleksine uzanan konforlu daireleri, yatay mimarisi ve geniş yeşil alanlarıyla Zeytinburnu’nda hayat bulan Selenium Park’ın yeni reklam filmini aşağıda izleyebilirsiniz.
KAMPANYA KÜNYESİ Reklamveren: Aşçıoğlu İş Ortaklığı A.Ş. Reklamveren Temsilcisi: Saygın Aksoy, Merve Ateş Küreç, Eda Kurtuluş Reklam Ajansı: Tailor İstanbul Ajans Başkanı: Mustafa Genç Reklam Yazarı: Onur Kocaoğlu Prodüksiyon Şirketi: Sugar Rush Yönetmen: Toygun Başıdinç Ses Tasarımı: Melodika |