Dünyayı etkisi altına alan yeni tip korona virüs (Covid-19) küresel salgınıyla mücadele kapsamında 21 Mart’ta kapılarını geçici olarak kapayan İstinyePark bugün ziyaretçileriyle buluştu. Yeni normal düzenin gereği sağlık ve temizlik önlemlerini içeren “İstinyePark Güvenli Alışveriş Protokolü” uygulamaya başladığı AVM’deki tüm mağazalar açıldı. Perakende sektöründe birçok ilki gerçekleştiren İstinyePark’ın açılışında konuşan İstinyePark Genel Müdürü Uğur Berk,
Uğur Berk: ”Kaldığımız en güzel yerden devam ediyoruz” Dünyayı etkisi altına alan yeni tip korona virüs (Covid-19) küresel salgınıyla mücadele kapsamında 21 Mart’ta kapılarını geçici olarak kapayan İstinyePark yeniden hizmete açılıyor. Yeni normal düzenin gereği sağlık ve temizlik önlemlerini içeren “İstinyePark Güvenli Alışveriş Protokolü” uygulamaya başlayan İstinyePark, 1 Haziran Pazartesi günü ziyaretçilerini ağırlamaya başlayacak. İstinyePark
İstinyePark yönetimi, 1 Haziran’da gerçekleşecek açılışla birlikte salgından korunmak için alınan tedbirler ve yeni uygulamalar ile ilgili oluşturduğu “İstinyePark Güvenli Alışveriş Protokolü” nü düzenlediği toplantıyla kiracılarına tanıttı. Yeniden faaliyete geçme tarihinin belirlemek için kiracılarının görüşlerini alan bir anket gerçekleştirdiklerini dile getiren İstinyePark Genel Müdürü Uğur Berk, anket sonucunda ortak akıl ile açılış tarihini 1 Haziran
İstinyePark, Çinli Turistlerin Gözdesi Oldu İstanbul’daki yerli ve yabancı ziyaretçilerin en çok tercih ettiği alışveriş merkezlerinin başında gelen İstinyePark, 2018 yılında en çok Çinli turistleri ağırladı. Lüks alışverişin adresi İstinyePark, toplam 270 bin metrekare inşaat alanı, 87 bin metrekare mağaza alanı ve toplam 280 mağazası ile Türkiye’de yabancı turistlerin ilgi odağı olmayı sürdürüyor. İstinyePark Genel
İstanbul’daki yerli ve yabancı ziyaretçilerin en çok tercih ettiği alışveriş merkezlerinin başında gelen İstinyePark, 2018 yılını dikkat çekici ciro artışı ile kapatıyor. İstinyePark Genel Müdürü Uğur Berk, “Sağladığımız yüzde 40’lık ciro artışı ile 2018 yılını rekor sonuçlarla kapatıyoruz.” dedi. Lüks alışverişin adresi İstinyePark, marka karması, ferah mimarisi, müşteriye yaşattığı deneyim ve gerçekleştirdiği etkinliklerle geçmiş yıllarda
Lüks alışverişin gözde merkezi İstinyePark; Orta Doğulu misafirlerinin yoğun ilgisinden sonra Uzak Doğulu turistlerin akınına uğradı. Temmuz ayı rakamlarına göre Orta Doğu ülkelerini geçerek yüzde 130’luk artış ile en yüksek harcama yapan ülke Çin oldu. İstinyePark, turistlerin gözdesi olarak lüks alışverişin merkezi olmaya devam ediyor. 2017 ve 2018 Ağustos ayının ilk hafta sonu rakamları karşılaştırıldığında