Türkiye organize perakende sektörünün öncü markası CarrefourSA, Toplum Gönüllüleri Vakfı (TOG) ile gerçekleştirdiği “Gençlik Paketi” kampanyası kapsamında müşterilerinin katılımıyla toplanan temizlik ve kişisel bakım ürünlerinden oluşan paketleri, Toplum Gönüllüsü gençlerin belirlediği Göztepe Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi’ndeki gençlere ulaştırdı. Kampanya ile hedef, bin gence ulaşmak. Sabancı Holding ve Carrefour Grup iştiraki CarrefourSA, gençliğin enerjisini toplumsal
Türkiye organize perakende sektörünün öncü markası CarrefourSA, Toplum Gönüllüleri Vakfı (TOG) ile başlattığı “Her Paket, Bir Çocuğa Destek” kampanyası kapsamında müşterilerinin katılımıyla toplanan kırtasiye paketlerini, Van’da Toplum Gönüllüsü gençlerin ihtiyaç belirlediği bir okuldaki öğrencilere ulaştırdı. Toplum Gönüllüsü gençler, Bursa, Eskişehir ve Şanlıurfa’da da belirleyecekleri okullardaki öğrencilere kırtasiye desteğini ulaştıracaklar. Sabancı Holding ve Carrefour Grup
Türkiye organize perakende sektörünün öncü markası CarrefourSA, Toplum Gönüllüleri Vakfı (TOG) ile 3 Ekim’e kadar sürecek “Her Paket, Bir Miniğe Destek” kampanyasını başlattı. Kampanya kapsamında tüketiciler, marketlerden ya da carrefoursa.com üzerinden satın alacakları 20 TL veya 40 TL değerindeki kırtasiye paketleri ile ihtiyaç sahibi öğrencilere destek olacak. Sabancı Holding ve Carrefour Grup iştiraki CarrefourSA,
Head&Shoulders, plastik atıkların geri dönüşümünü desteklemek için başlatmış olduğu sosyal sorumluluk kampanyası ile sularımızın kirliliğine dikkat çekerken, “Dünyanın İlk Geri Dönüştürülmüş Şampuan Şişesi” ile P&G’nin geri dönüştürülmüş plastik kullanımını ikiye katlama hedefinde önemli bir adım daha attı. Dünyanın 1 numaralı şampuanı* Head&Shoulders, sularımızın kirliliği ile mücadeleye dikkat çekmek amacıyla global çapta yürüttüğü proje ile kıyılardan