Markaların dijital dönüşüm anlamında mantalitesinin olumlu bir yönde evrildiği şu günlerde, online pazarlama alanındaki stratejik hamlelerin de git gide arttığını gözlemlemekteyiz. Bu hamlelerden önemli bir tanesi de markanın kendisine ait bir kurumsal blog sayfasının doğru bir şekilde konumlandırılmasıdır. Kurumsal Blog, bir markanın ana web sitesine bağlı olan online yayın organıdır. Marka, kurumsal blog sayfası vasıtasıyla
Dijital dönüşüm anlamında markaların algısının değiştiği bir dönem yaşıyoruz. Birçok marka kendisinin online platformlarda var olması gerektiği farkındalığını kazanmış görünüyor. Bu da markaların online alanlara yaptığı yatırımların artması ve bu mecralarda çok daha fazla yer almaları anlamını taşıyor. Dijital dönüşüme ikna olan her markanın önemle dikkate alması gereken olgunun içerik olduğu aşikâr. İçerik üretmek, içerik