Türkiye organize perakende sektörünün öncü markası CarrefourSA, ZUBİZU ile gerçekleştirdiği iş birliği kapsamında 30 Kasım’a kadar ZUBİZU uygulaması üzerinden CarrefourSA’da ay içerisinde 400 TL’lik alışveriş yapanlara 40 TL’lik puan kazandıracak. Sabancı Holding ve Carrefour Grup iştiraki CarrefourSA, yaklaşık 2,5 milyonu aşkın üyesine 500’den fazla marka ile 12 binden fazla satış noktasında ayrıcalıklar sunan Türkiye’nin yaşam
Sabancı Üniversitesi Sakıp Sabancı Müzesi (SSM), Rus Avangardı‘nın sanat ve tasarımını 500’den fazla eserle temsil eden kapsamlı “Rus Avangardı. Sanat ve Tasarımla Geleceği Düşlemek” sergisine, 18 Ekim 2018 tarihinden itibaren ev sahipliği yapmaya hazırlanıyor. Sabancı Holding katkılarıyla 18 Ekim 2018’de kapılarını açacak “Rus Avangardı. Sanat ve Tasarımla Geleceği Düşlemek” sergisi, 20. yüzyılın başında, Rusya ve
Türkiye organize perakende sektörünün öncü markası CarrefourSA, Toplum Gönüllüleri Vakfı (TOG) ile 3 Ekim’e kadar sürecek “Her Paket, Bir Miniğe Destek” kampanyasını başlattı. Kampanya kapsamında tüketiciler, marketlerden ya da carrefoursa.com üzerinden satın alacakları 20 TL veya 40 TL değerindeki kırtasiye paketleri ile ihtiyaç sahibi öğrencilere destek olacak. Sabancı Holding ve Carrefour Grup iştiraki CarrefourSA,
Türkiye organize perakende sektörünün öncü markası CarrefourSA, 3 Ekim’e kadar marketlerinden ya da carrefoursa.com adresinden yapılacak her 40 TL ve üzeri okul çantası alışverişinin 1 TL’sini UNICEF Türkiye Milli Komitesi’nin “Tarımda Çocuk İşçiliğini Önleme” kampanyasına aktaracak. Sabancı Holding ve Carrefour Grup iştiraki CarrefourSA, okul alışverişinin güvenilir, kaliteli ve en uygun fiyatlı adresi olarak 2015 yılından
Yaklaşan Kurban Bayramı ile birlikte 25 yıldır hijyenik ve modern koşullarda canlı kurban satışı ve kurban kesimi ile kolili kurban satış hizmeti sunan CarrefourSA, hem marketlerinden hem de carrefoursa.com adresinden sipariş almaya başladı. CarrefourSA, 25 yıllık deneyimiyle Kurban Bayramı’na özel %100 yerli besiden oluşan minimum 19 kilogramlık kemiksiz 1/7 Büyükbaş Kurbanlık Hisse Paketi ile minimum
Türkiye organize perakende sektörünün öncü markası CarrefourSA, 7’den 70’e tüketicilerine bambaşka bir alışveriş deneyimi yaşattığı hipermarketlerinde “outlet” dönemine başlıyor. Sabancı Holding ve Carrefour iştiraki CarrefourSA, hiper alışveriş deneyimine yeni bir soluk getiriyor. Tüketicilerin, hipermarketlerinde ihtiyaçlarını karşılamak için ayırdıkları zaman dilimini keyifli ve tasarruflu bir alışverişe dönüştürmek için birçok yenilik sunan CarrefourSA, İçerenköy CarrefourSA hipermarketinde yılın
Sabancı Holding ve Carrefour iştiraki CarrefourSA’nın genel müdürlüğüne, Kutay Kartallıoğlu atandı. Nisan 2018 tarihinden bugüne kadar vekâleten CarrefourSA Genel Müdürlüğü görevini yürüten Kutay Kartallıoğlu, yeni görevine 1 Temmuz 2018 tarihi itibarıyla başlayacak. Kutay Kartallıoğlu Hakkında Kutay Kartallıoğlu, Boğaziçi Üniversitesi İşletme Bölümü’nden 1998 yılında mezun oldu. İş hayatına Shell Türkiye Finans departmanında İç Kontrolör olarak başlayan
Türkiye organize perakende sektörünün öncü markası CarrefourSA, yaklaşan Kurban Bayramı öncesinde Türkiye’yi kurbanda erken rezervasyon dönemi ile tanıştırıyor. “Kurbanını Erken Al, Az Öde” kampanyası kapsamında tüketiciler, 15 Temmuz’a kadar 16 kilogramlık kıvırcık koç kolisini 1190 TL’den satın alacak. Sabancı Holding ve Carrefour iştiraki CarrefourSA, tasarruflu alışverişin adresi olmak, tüketicilerini kaliteli, çeşidi bol, taze ve fiyatı
CarrefourSA, Ramazan’a özel hazırladığı erzak paketleri ile iftar ve sahur sofralarını şenlendiriyor. Beş farklı çeşitten oluşan koliler, “Geleneksel Ramazan Kolisi”, “Klasik Ramazan Kolisi”, “Süper Ramazan Kolisi”, “Mega Ramazan Kolisi” ve “Lüks Ramazan Kolisi”, 24,90 TL ile 89,90 TL arasında değişen fiyatlarla satışa sunuluyor. CarrefourSA’nın, her yıl müşterilerine sunduğu geleneksel Ramazan kolileri, her bütçeye uygun fiyatlarıyla