Sabancı Holding ve Carrefour Grup iştiraki CarrefourSA’nın Genel Müdürü Kutay Kartallıoğlu, 2018 yılında gerçekleştirdiği faaliyetleri ve 2019 yılına ilişkin hedefleri 23 Mayıs Perşembe günü Conrad Hotel’de basın mensuplarıyla paylaştı. “Yeni Market Açılışları Gerçekleştirdik, 165 Milyon Müşteriye Ulaştık” “Yeni marketlerimiz ile müşterilerimize hizmet vermeye başladığımız, mevcut marketlerimizi yenilediğimiz, teknolojiye yatırım yaptığımız ve en önemlisi de
Türkiye organize perakende sektörünün öncü markası CarrefourSA; birlik, beraberlik, bolluk ve bereket ayı Ramazan’da, ay boyu sürecek olan kampanyaları ile gönülleri birleştiriyor. CarrefourSA, Ramazan ayı boyunca CarrefourSA Kart’la 4 farklı günde yapılacak 125’er TL’lik alışverişlerde 100 TL puan kazandırırken Lezzet Arası restoranlarda sunduğu tadı ve fiyatı en uygun iftar mönüleri ile birlik ve beraberliği pekiştiriyor.
Sabancı Holding’in yeni müzik platformu “Sahneden” konserleri “Nilipek.” ile başladı. “Sahneden” akustik konserler dizisinin ilkine Sabancı Üniversitesi Sakıp Sabancı Müzesi (SSM), devam etmekte olan “Rus Avangardı. Sanat ve Tasarımla Geleceği Düşlemek” sergisi kapsamında ev sahipliği yaptı. Konsere, Sabancı Holding Instagram hesabını takip ederek yarışma adımlarını tamamlayanlar ücretsiz olarak katıldı. Katılımcılar, “Nilipek.” ‘in sesi eşliğinde, Rus
Üstelik Chippin’i İndirip Üye Olanlara 5 TL Chippin Hediye Türkiye organize perakende sektörünün öncü markası CarrefourSA ve mobil sadakat uygulaması Chippin, 1 – 28 Şubat tarihleri arasında tüm CarrefourSA marketlerinde geçerli olmak kaydıyla anında kazandıran bir kampanya başlatıyor. Sabancı Holding ve Carrefour Grup iştiraki CarrefourSA, Koç Topluluğu şirketlerinden Tanı’nın geliştirdiği mobil sadakat uygulaması Chippin ile
Türkiye organize perakende sektörünün öncü markası CarrefourSA, sömestir tatili döneminde öğrencilerin ve velilerin heyecanına ortak oluyor ve 18 – 20 Ocak tarihleri arasında her karneye bir hediye veriyor. CarrefourSA Hiper marketlere karneleriyle birlikte gelen ilk ve orta okul öğrencileri, diş fırçasından kuruyemişe, atıştırmalıktan meyveye kadar birçok hediyeden dilediklerini seçebilecekler. Sabancı Holding ve Carrefour Grup iştiraki
Türkiye organize perakende sektörünün öncü markası CarrefourSA, yoksulluk sınırı altında yaşayan insanların temel ihtiyaçlarına ulaşmalarını sağlayan Temel İhtiyaç Derneği (TİDER) ile 2012 yılından bu yana gerçekleştirdiği iş birliği kapsamında oluşturulan Destek Market’e 500 ton ürün tedarik ederek 20 bin kişiye ulaşmasını sağladı. Sabancı Holding ve Carrefour Grup iştiraki CarrefourSA, 2012 yılından bu yana sıkı bir
Türkiye organize perakende sektörünün öncü markası CarrefourSA, Yerli Malı Haftası’nı yüzde 100 yerli besi etlerden, yerli tohumdan üretilen yaş sebze – meyvelere, coğrafi işaretli ürünlerden Tarım Kredi Birlik marka bakliyat ürünlerine kadar ülkemize has birçok yerli ürünü yüzde 20’ye varan indirimli fiyatlarla müşterileriyle buluşturuyor. Sabancı Holding ve Carrefour Grup iştiraki CarrefourSA, her yıl 12 –
Türkiye organize perakende sektörünün öncü markası CarrefourSA, yüzde 50’ye varan indirimlerin yer aldığı Fırsat Cuması’nı 23 Kasım Cuma günü saat 00.00 itibarıyla carrefoursa.com üzerinde başlatırken gün içinde tüm marketlerinde sürdürüyor. Fırsat Cuması kapsamında elektronik eşyalardan küçük ev aletlerine, oyuncaklardan evcil hayvan mamalarına, mutfak eşyalarından cep telefonuna, televizyonlardan kişisel bakım ürünlerine kadar birçok üründe yüzde 50’ye
Türkiye organize perakende sektörünün öncü markası CarrefourSA, Toplum Gönüllüleri Vakfı (TOG) ile başlattığı “Her Paket, Bir Çocuğa Destek” kampanyası kapsamında müşterilerinin katılımıyla toplanan kırtasiye paketlerini, Van’da Toplum Gönüllüsü gençlerin ihtiyaç belirlediği bir okuldaki öğrencilere ulaştırdı. Toplum Gönüllüsü gençler, Bursa, Eskişehir ve Şanlıurfa’da da belirleyecekleri okullardaki öğrencilere kırtasiye desteğini ulaştıracaklar. Sabancı Holding ve Carrefour Grup