Aşçıoğlu imzalı yeni yaşam projesi Selenium Park, lansman kampanyasıyla, akıllı bir yatırım için “En Güvenli Liman Konut” söylemiyle yola çıkıyor. Ön satış kampanyasında geniş aile yapısına sahip, yaşam amaçlı konut alan, Zeytinburnu ve yakın bölgelerde işletmesi olan ve özellikle KOBİ’leri hedef kitle olarak belirleyen Selenium Park iletişim çalışmaları, lansman kampanyasıyla yeni bir hedef kitleyi daha
Günlük hayatın koşturması yaşamımızın arka planında büyük bir ses yoğunluğu yaratıyor. Bizler bu durumun farkına ancak o sesler kesildiğinde varabiliyoruz. Gayrimenkul sektöründeki 54 yıllık deneyimiyle İstanbul ve Dubai’de Selenium markalı projelere imza atan Aşçıoğlu, Zeytinburnu’ndaki yeni projesi Selenium Park için hazırladığıön satış kampanyasında işte bu iç görüyü değerlendiriyor. Ön talep döneminde şehrin seslerini ve gürültü
CarrefourSA’dan Yeni Reklam Filmi… Sabancı Holding ve Carrefour iştiraki CarrefourSA, bu zor günlerde Türkiye için yaptıklarını, Türk sinemasının unutulmaz filmi Bizim Aile ile anlatıyor. Daha önce kampanyasını Bizim Aile film müziği ile yapan CarrefourSA, yeni kampanyasına Bizim Aile’nin babası Yaşar Usta’nın unutulmaz repliğiyle başlıyor. “Asıl, şimdi daha güçlü olmamız lazım. İşimize, dört elle sarılmamız lazım”