Pınar’ın et, süt, su ve içecek ürün grupları ve sadece platforma özel olarak üretilen ürünlerin de bulunduğu 350’den fazla ürünü tüketicilerine ulaştıran PınarOnline, birlik ve beraberlik ruhunun derinlemesine hissedildiği Ramazan ayına özel iftar, sahur ve tatlı konseptlerinde olmak üzere yedi farklı Box’ı www.pinaronline.com ve PınarOnline Mobil üzerinden Ramazan Ayı’na özel %15 indirimle satışa sundu. Pınar
Türkiye organize perakende sektörünün öncü markası CarrefourSA; birlik, beraberlik, bolluk ve bereket ayı Ramazan’da, ay boyu sürecek olan kampanyaları ile gönülleri birleştiriyor. CarrefourSA, Ramazan ayı boyunca CarrefourSA Kart’la 4 farklı günde yapılacak 125’er TL’lik alışverişlerde 100 TL puan kazandırırken Lezzet Arası restoranlarda sunduğu tadı ve fiyatı en uygun iftar mönüleri ile birlik ve beraberliği pekiştiriyor.