Pınar Denge Laktozsuz Ailesi ile Dengede Kal, Sağlıkla Kal! Laktoz intoleransı olanlara kolay sindirim sağlayan Pınar Denge Laktozsuz Ailesi’nin yeni reklam filminde, “Pınar Denge Laktozsuz Ailesi ile Dengede Kal, Sağlıkla Kal!” mesajı veriliyor. Türkiye’de süt sektörünün öncü markası Pınar’ın tüketicilerin ihtiyaçlarına yönelik geliştirdiği Pınar Denge Laktozsuz Ailesi’nin yeni reklam filmi yayınlanmaya başladı. Pınar Denge Laktozsuz
40. Uluslararası Pınar Çocuk Resim Yarışması başvuruları bu yıl yüzde 40 arttı Bu yıl 40. yaşına giren Uluslararası Pınar Çocuk Resim Yarışması’nın başvuru tarihi, yoğun ilgi dolayısıyla 23 Nisan’a kadar uzatıldı. ‘Doğayı Seviyorum, Çevreme İyi Bakıyorum’ temasıyla düzenlenen yarışmaya 1 Şubat’tan bu yana 8 bini aşkın başvuru yapılırken başvurularda geçen seneye oranla yüzde 40 artış
Bu yıl 40. yaşına giren Uluslararası Pınar Çocuk Resim Yarışması başvuru süreci tüm hızıyla devam ediyor. Geçtiğimiz yıl 5 binden fazla resmin katıldığı yarışmaya bu yıl online başvuruların da kabul edilmesi nedeniyle rekor bir katılım hedefleniyor. ‘Doğayı Seviyorum, Çevreme İyi Bakıyorum’ temasıyla gerçekleştirilen yarışmaya son başvuru tarihi 2 Nisan 2021. Pınar tarafından çocukların sosyal becerilerini
PINAR “SAĞLIK, LEZZET ve DOĞALLIK” TEMASIYLA 21. KEZ GULFOOD’DA YER ALDI Bu yıl 21’inci kez Gulfood Fuarı’na katılan Pınar, dünyanın 156 ülkesinden katılımcı ve iş insanlarıyla bir araya gelirken geçen sene Birleşik Arap Emirlikleri’nde açtığı fabrikasında üretilen peynir çeşitlerini sergileme imkânı buldu. Türkiye’nin lider süt ve süt ürünleri üreticisi olan Pınar, Birleşik Arap Emirlikleri’nden Dubai’de
40. Uluslararası Pınar Çocuk Resim Yarışması’nın konusunu çocuklar belirledi. 1981 yılından bu yana kesintisiz düzenlenen ve bu yıl 40. yaşına giren Uluslararası Pınar Çocuk Resim Yarışması ‘Doğayı Seviyorum, Çevreme İyi Bakıyorum’ temasıyla başladı. Yarışmanın bu yılki teması, 39. Uluslararası Pınar Çocuk Resim Yarışması kapsamında Anadolu Üniversitesi iş birliğiyle yürütülen resim yarışması sosyolojik değerlendirme raporundan elde
Pınar, Tüketicilerden Gelen Taleplerden Yola Çıkarak Multi’yi Geliştirdi! Türkiye’de süt sektöründe ilklerin markası olan Pınar Süt, tek bardağıyla (250 ml) yetişkin bir insanın günlük A, B1, B12, C, D vitaminleri ile kalsiyum ve çinko mineralleri ihtiyacının yüzde 38’ini karşılayan Pınar Multi’yi tüketicilerle buluşturdu. Pınar Süt Genel Müdürü Gürkan Hekimoğlu; “Yaptığımız tüketici araştırmaları sonucunda, bağışıklık sistemini