Sektörünün lider markası Pınar Süt, marka stratejisinin odağında gördüğü sürdürülebilirlik anlayışı doğrultusunda çalışmalarını sürdürüyor. Üretim tesislerinde gerçekleştirilen geri dönüşüm çalışmalarıyla 12.579 ağacın kesilmesini önleyen Pınar Süt, 2023 yılı içerisinde 225.507 kilogram sera gazı azaltımı sağladı. “Nesillerin Sağlığı Nesillerin Yarını” idealiyle Türkiye ekonomisine, topluma ve çevreye değer katmayı sürdüren Pınar Süt, Ar-Ge merkezinin geçen sene gerçekleştirdiği
Pınar Enstitüsü tarafından İzmir İl Tarım ve Orman Müdürlüğü ile Ankara Üniversitesi Kalkınma Çalışmaları Uygulama ve Araştırma Merkezi iş birliğinde FAO Türkiye Temsilciliği’nin de katılımıyla hayata geçirilen “Genç Çiftçi Mesleki ve Bireysel Kapasite Gelişimi Programı” kapsamında yürütülen “Genç Çiftçilerin Sürdürülebilir Tarım ve Kırsal Yaşam Algısı ve Beklentisi” konulu araştırmanın sonuçları Dünya Gıda Günü kapsamında İzmir’de
Türkiye’de süt ve süt ürünleri sektörünün öncü markası Pınar’ın yüksek kalsiyum içeriğine sahip Kurutulmuş Domatesli Labne ürünü, International Taste Institute tarafından Üstün Lezzet Ödülü’ne layık görüldü. Pınar Süt Genel Müdürü Gürkan Hekimoğlu; ‘’Türkiye’den gerçekleştirilen perakende markalı süt ürünleri ihracatının %18,9’un tek başına Pınar Süt gerçekleştiriyor. Yurt dışı satışlarımızda ilk sırayı %35’lik pay ile Körfez ülkeleri
Pınar Süt, Borsa İstanbul’da işlem gören ve kurumsal sürdürülebilirlik performansı yüksek olan şirketlerin bulunduğu BIST Sürdürülebilirlik Endeksi’ndeki yerini aldı. Türkiye’de süt ve süt ürünleri sektöründe ilklerin markası olan, sektörünün en itibarlı markası seçilen Pınar, Borsa İstanbul’da işlem gören ve kurumsal sürdürülebilirlik performansı yüksek olan şirketlerin yer aldığı BIST Sürdürülebilirlik Endeksi’ne girdi. 2050’de Karbon Nötr Hedefi
Temel besinlerden olan sütün en doğal haliyle çocuklarımıza ulaştırılması ile sağlıklı nesiller yetiştirilmesi misyonunu üstlenen Pınar Süt, kurulduğu 1973 yılından bu yana süt çiftçiliğini destekleyerek ülkemize ve topluma değer katıyor. Süt sektörünün lider markası olarak İzmir, Eskişehir ve Şanlıurfa Fabrikaları ile bulunduğu bölgenin sosyo-ekonomik gelişimine katkı sunan Pınar Süt, 2021 yılı faaliyet raporuyla geçen sene
Pınar Multi’nin lezzeti, International Taste Institute tarafından onaylandı. Türkiye’de süt sektöründe ilklerin markası olan Pınar, tek bardağıyla (250 ml) yetişkin bir insanın günlük A, B1, B12, C, D vitaminleri ile kalsiyum ve çinko mineralleri ihtiyacının yüzde 38’ini karşılayan Pınar Multi sütleri ile International Taste Institute tarafından “Lezzet Ödülü”ne layık görüldü. Türkiye’de süt sektörünün öncü markası
Ramazan’da sütlü tatlının iyisi, “Pınar Geleneksel Tatlılara Özel Süt” ile yapılır! Türkiye’de süt sektöründe ilklerin markası olan Pınar Süt, bir yeniliğe daha imza atarak geleneksel tatlılara özel “Tatlı Sütü”nü tüketicilerin beğenisine sundu. Pınar Tatlı Sütü, yüksek yağ oranı (%4) sayesinde sütlü tatlıların lezzetine lezzet, kıvamına da kıvam katıyor. Türkiye’de süt sektörünün öncü markası Pınar, tüketici
Pınar Süt, 2020 yılında sürdürülebilirlik alanında gerçekleştirdiği faaliyetlerle CDP Su Programı’nda Türkiye’nin bu alandaki en başarılı şirketleri arasında yer alarak CDP Türkiye 2020 Su Liderlerinden oldu. Türkiye’nin lider süt ve süt ürünleri üreticisi olan Pınar, sürdürülebilir bir çevre için gerçekleştirdiği çalışmalarla CDP (Carbon Disclosure Project – Karbon Saydamlık Projesi) Su Programı’nda Türkiye’deki şirketler içerisinde en
Pınar, Tüketicilerden Gelen Taleplerden Yola Çıkarak Multi’yi Geliştirdi! Türkiye’de süt sektöründe ilklerin markası olan Pınar Süt, tek bardağıyla (250 ml) yetişkin bir insanın günlük A, B1, B12, C, D vitaminleri ile kalsiyum ve çinko mineralleri ihtiyacının yüzde 38’ini karşılayan Pınar Multi’yi tüketicilerle buluşturdu. Pınar Süt Genel Müdürü Gürkan Hekimoğlu; “Yaptığımız tüketici araştırmaları sonucunda, bağışıklık sistemini