Sektörünün lider markası Pınar Süt, marka stratejisinin odağında gördüğü sürdürülebilirlik anlayışı doğrultusunda çalışmalarını sürdürüyor. Üretim tesislerinde gerçekleştirilen geri dönüşüm çalışmalarıyla 12.579 ağacın kesilmesini önleyen Pınar Süt, 2023 yılı içerisinde 225.507 kilogram sera gazı azaltımı sağladı. “Nesillerin Sağlığı Nesillerin Yarını” idealiyle Türkiye ekonomisine, topluma ve çevreye değer katmayı sürdüren Pınar Süt, Ar-Ge merkezinin geçen sene gerçekleştirdiği
Ülkemizi uzun ömürlü süt ile tanıştıran Pınar Süt, ambalajını yeniledi. Pınar Süt’ün yeni nesil ambalajı, özel kapağı ile tüketiciye kolay açma ve çevirme deneyimi sunarken, geniş ağız çapı ile de kesintisiz ve kontrollü dökme performansı sağlıyor. Türkiye’nin süt sektöründeki lider markası Pınar Süt, 50 yılı aşkın tecrübesi ve “Nesillerin Sağlığı, Nesillerin Yarını” vizyonuyla sektöre öncülük
50 yıl önce ülkemizi Uzun Ömürlü Süt ile tanıştıran Pınar Süt, “Nesillerin Sağlığı, Nesillerin Yarını” vizyonuyla ambalajlarını yeniledi. Pınar Süt’ün yeni nesil ambalajı, özel kapağı ile tüketiciye kolay açma ve çevirme deneyimi sunarken geniş ağız çapı ile kesintisiz ve kontrollü dökme performansı sağlıyor. Türkiye’nin süt sektöründeki lider markası Pınar Süt, 50 yılı aşkın tecrübesiyle, sağlık,
Pınar tarafından çocukların sanatsal gelişimlerine katkı sağlamak amacıyla 43 yıldır aralıksız düzenlenen Uluslararası Pınar Çocuk Resim Yarışması’na bu yıl Türkiye’nin 7 bölgesi ile Azerbaycan ve Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti’nden 6 – 14 yaş arasında 3 binden fazla başvuru alındı. Yarışmanın asil ve yedek kazanan eserleri, jürinin gerçekleştirdiği değerlendirmenin ardından belirlendi. Ödül almaya hak kazanan minik
İdil Yiğitbaşı; 2024 yılının ikinci yarısında Genç Çiftçilerin Mesleki ve Teknik Açıdan Güçlendirilmesi Programı kapsamında FAO Ülke Ofisi ile birlikte gençler için girişimcilik, internet ve sosyal medya okuryazarlığı, aile ve beslenme, koruyucu tarım uygulamaları, veterinerlik ve sanitasyon konulu eğitimlere başlayacaklarını belirtti. Merhum Selçuk Yaşar’ın 50 sene önce çiftçilerin ellerinde kalan sütleri derelere döktüklerine şahit olmasının
Pınar Süt Yönetim Kurulu Başkanı İdil Yiğitbaşı; “50 yıldan bu yana çalışanlarımızdan, tüketicilerimize, bayilerimizden süt çiftçilerimize kadar her platformda kadınlarımızı destekliyoruz” dedi. Tam 50 yıldır sağlıkla büyüyen nesiller için çalışan Pınar Süt, kadın istihdamına ve üretim sürecindeki yerine önem veriyor. Bu sene itibarıyla Pınar Süt’te kadın çalışan oranı yaklaşık yüzde 20, kadın yönetici oranı da
Bundan 50 yıl önce kurucusu Selçuk Yaşar’ın vizyonu ile Türkiye’yi ilk uzun ömürlü sütle tanıştıran Pınar Süt, kurulduğu günden bu yana annelerin destekçisi olmaya devam ediyor. Pınar Süt, 50 yıl önce nesillerin sağlığı, nesillerin yarınına katkı sağlamak için çıktığı yolculukta, kurduğu hayali gerçekleştirmiş olmanın gururunu reklam filmiyle taçlandırıyor. Pınar Süt’ün yeni reklam kampanyasında,Pınar ile büyüyen
Pınar Süt, ilk olarak 2015 yılında Pınar Labne ve Pınar Beyaz ürünleriyle ihracata başladığı Rusya pazarında, Türkiye’den bu bölgeye yapılan peynir ve süt ürünleri ihracatının yüzde 100’ünü gerçekleştirerek, sektörünün lideri oldu. Pınar Süt Genel Müdürü Gürkan Hekimoğlu, gelecek dönemlerde Rusya pazarında uzun ömürlü süt kategorisinde de ihracat yapmayı hedeflediklerini söyledi. Rusya Veterinerlik ve Bitki Sağlığı
Türkiye’nin toplam markalı süt ürünleri ihracatının %17,5’unu tek başına gerçekleştiren Pınar Süt, İzmir, Eskişehir ve Şanlıurfa fabrikalarında 20 binin üzerinde süt üreticisinin günlük 3 milyon litre sütünü işleyerek üreticileri, tedarikçileri, bayileri ve çalışanları ile birlikte 500 Bin kişilik bir ekosistem yaratıyor. Bundan 50 yıl önce Selçuk Yaşar’ın vizyonu ile Türkiye’yi uzun ömürlü sütle tanıştıran Pınar
Pınar Süt, 18-20 Mayıs 2023 tarihleri arasında Çin’in Şangay kentinde gerçekleşen SIAL CHINA 2023 Fuarı’na katıldı. Fuarda Pınar Süt ürünleri, 180 binden fazla profesyonel ile buluştu. Pınar Süt Genel Müdürü Gürkan Hekimoğlu; “Uzun ömürlü süt, fonksiyonel sütler, protein süt, krema, meyve suyu ve sos kategorileri ile Çin’de büyümeyi hedefliyoruz’’. Sağlıklı ve mutlu nesiller için tüketicilerini