26 Ağustos 2014 Salı / Published in PR Makaleleri
İster sanayi – endüstri alanında faaliyet gösterin isterseniz fikir satıp bir ürünün tanıtımını sağlayın… Tüm bu organizasyonu da ister Türkiye’de isterseniz dünyanın herhangi bir noktasında gerçekleştirin. Üretim bandının son safhasında gelip yüzleşeceğiniz bölüm o ürünün veya fikrin hedef kitlesine ulaşmasını sağlayacak tanınma süreci… Bugün itibarıyla Türkiye, sahip olduğu ekonomik büyüklük ve sunduğu fırsatlar dolayısıyla yabancı
06 Ağustos 2014 Çarşamba / Published in PR Makaleleri
Danışarak İletişmek   Genel geçer kanı itibarıyla bir uzmanlık alanıdır iletişim. Özellikle teorik bilginin üzerine eklenen deneyimlerle şekillenir ve tarzını bulur. Her bir yaşanmışlık, bir sonraki adımda kurulacak stratejinin bir parçasını oluşturur. Bu stratejiler sahaya iner, alır markayı hedefine doğru yolculuğa çıkarır… Taleplere göre şekillenerek strateji adıyla deneyimlerin paylaşılmasıdır iletişim uzmanlığı, cefakar bir yoldan geçilerek