Günümüz Türkiye’sinde, kişisel marka yönetimi tam olarak ne anlama geldiği ekseriyetle bilinmiyor ya da bu şemsiye altında verilen hizmetlerin içeriği tam olarak henüz kavranılamamış durumda. Oysaki kişisel marka yönetmeni, yeri geldiği zaman kariyerinde yükselmek isteyen bir yöneticiye ya da hedef kitlesine en doğru şekilde ulaşmak isteyen bir firmaya ve hatta eşiyle arasını düzeltmek isteyen bir
21. Yüzyılın büyük şirketlerine baktığımızda, kurumsal kimlik sahibi şirketlerin birçoğunu sosyal sorumluluk projelerine destek verdiği takdirde sürdürülebilir başarı sağladığını fark etmeye başladığını görüyoruz. Ancak atladıkları veya görmezden geldikleri bir konu var. Sosyal sorumluluk projelerinin hep aynı çerçevede dönmesi ve projelerinin belirli bir süre devam ettikten sonra tüketiciler tarafından unutulup gittiği gerçeği… Bu gerçeği fark edenler,