Günümüzün hızlı, otomatikleşmiş ve dijitalleşmiş toplumunda, markalar için insani bir yön taşımak oldukça önemli. Günümüz dünyasında markalar, soyut varlıklar olarak hayatlarını devam ettiremiyor. Markalar ve şirketler ayakta kalmak için hedef kitleleriyle bağlantı kurmak, onların kalplerine dokunmak ve çok daha derin bir etkileşim kurmak zorundalar. Marka hikayesine duyulan ihtiyaç da bu zorunluluktan doğuyor. Marka hikayesi, markanızın
Bir markayı benzerlerinden ayıran olgu hikâyedir. Markanın hedef kitlesi ile arasında oluşturacağı güçlü bağın kendi kurumsal hikayesini doğru bir şekilde dille getirmek olduğunu rahatlıkla söylememiz mümkündür. Marka, kurumsal hikayesini hedef kitlesine aktarabildiği ve bu hikâyenin bir parçası halinde hissetmesini sağlayabildiği ölçüde sürdürülebilir marka aidiyeti yaratabilecektir. Her marka kendine has bir hikâyeye sahiptir. Bu olgu O’nu
İletişim, hayatın her alanında olduğu gibi bir markanın hedef kitlesi ile arasında bağ oluşturmak için de son derece önemli bir olgudur. İletişim, markaların hikayelerini aktarabilmek, hedef kitleleri ile temas kurabilmek ve akılda kalıcı bir algı yaratabilmek adına dizayn ettiği stratejiler bütünüdür. Günümüzde iletişim kavramı yalnızca tek taraflı olarak düşünülmemelidir. Online mecraların ortaya çıkması, gelişmesi ve