LinkedIn geçen ay “hikâye” özelliğini başlattığında birçok eleştiriler aldı. Ancak halkla ilişkiler uzmanları bu girişimi değersiz görmek ve bir kenara koymak için bu kadarda hızlı hareket etmemeli. Pek tabi, 706 milyondan fazla küresel kullanıcısıyla LinkedIn, B2B uzmanları için sosyal bir platform olup meslektaşlarıyla, sınıf arkadaşlarıyla ve endüstrideki uzmanlar ile net-work oluşturmada en iyi yol ve
İletişim, hayatın her alanında olduğu gibi bir markanın hedef kitlesi ile arasında bağ oluşturmak için de son derece önemli bir olgudur. İletişim, markaların hikayelerini aktarabilmek, hedef kitleleri ile temas kurabilmek ve akılda kalıcı bir algı yaratabilmek adına dizayn ettiği stratejiler bütünüdür. Günümüzde iletişim kavramı yalnızca tek taraflı olarak düşünülmemelidir. Online mecraların ortaya çıkması, gelişmesi ve