Bu hızlı enformasyon akışı içerisinde olan PR ajansları, tüm iletişim unsurlarını da içerisinde barındırır. Ajanslar, bir markanın hem içinden bir çalışan, hem de dışarıdan objektif bir göz olarak çalışırlar. Markanın tüketicisi ile başarılı iletişim kurması için gerekli olan alt zemini oluşturur ve geliştirirler. Her konuda iletişim danışmanlığı veren ve dünyayı bir oyun alanı olarak gören
Herkes işin kolayını bulmuş, herhangi bir iş de başarılı olamayan kişiler kolay yöntem olarak hadi öncelikli olarak bir yer kiralayalım, sonrasında bir masa, sandalye, iletişim için ise önemli olan telefon, bilgisayar ve internette olduğumu hop sonrasında tak tabelayı. Oldu bitti. Al sana danışmanlık şirketi. Keşke herşey bu kadar basit, kolay olsa. Oysaki iletişimde, kurum, marka
Günden güne yeni iletişim teknolojilerinin artmaya başlaması ve internetin hızlı bir şekilde hayatımıza girmesi, teknolojideki hızlı gelişmeler, pazarlama ve iletişim stratejilerini oldukça etkiledi. İnsan hayatının önemli noktası haline gelen sosyal medya iş yaşamının da vazgeçilmez bir parçası haline geldi. Sosyal medya sayesinde, şirketler Facebook, Twitter, Linkedin yardımı ile kurgulanan ve doğru uygulanan içeriklerle daha fazla kitlelere
İletişimin odak noktası olan ‘’PR’’ ile sektörde parlayın PR’da en önemli unsur markanın olumlu bir imaja sahip olması ve markanın bilinilirliğinin artması üzerine ajansın markayı en doğru şekilde yönlendirmesi ve pro-aktif bir şekilde bilgi akışının sağlanmasıdır. Tabii bunu takip edecek olan diğer önemli unsurlarımız arasında ‘’Medya İlişkileri ve Dijital Medya’’ yer almaktadır. PR ajanslarında medya