Türkiye’nin önde gelen online alışveriş platformu PınarOnline’ın Dijital Dönüşüm ve E-ticaret Direktörü Bilge Kalpaklıoğlu Eyilik, e-ticaret faaliyetleri ve son dönemde tüketicilerin tercihlerine ilişkin değerlendirmelerde bulundu. Türkiye’de e-Ticaret %115 Büyüdü, D2C payının ise %25’e Ulaşması Bekleniyor Günümüzde Doğrudan Tüketiciye Satış (D2C) modeli ile faaliyet gösteren PınarOnline, Pınar’ın et, süt, su ve içecek ürün gruplarının yanı sıra
TP Madeni Yağları Artık Bir Tık Uzaklıkta! Zülfikarlar Holding bünyesinde faaliyet gösteren akaryakıt sektörünün yüzde 100 yerli markası Türkiye Petrolleri, inovatif bakış açısıyla yenilediği TP Madeni Yağları’nı istasyonlarının yanı sıra, önde gelen online alışveriş siteleri üzerinden Aralık ayı itibarıyla müşterileriyle buluşturmaya başladı. Pandemiyle birlikte dijital platformlarda yoğunlaşan alışveriş alışkanlıkları, araç sahiplerini de etkiledi. Normalde aracının