20 Ağustos 2020 Perşembe / Published in Manifesto Blog
Markaların dijital dönüşüm anlamında mantalitesinin olumlu bir yönde evrildiği şu günlerde, online pazarlama alanındaki stratejik hamlelerin de git gide arttığını gözlemlemekteyiz. Bu hamlelerden önemli bir tanesi de markanın kendisine ait bir kurumsal blog sayfasının doğru bir şekilde konumlandırılmasıdır. Kurumsal Blog, bir markanın ana web sitesine bağlı olan online yayın organıdır. Marka, kurumsal blog sayfası vasıtasıyla
20 Ağustos 2020 Perşembe / Published in PR Makaleleri
Bir markayı benzerlerinden ayıran olgu hikâyedir. Markanın hedef kitlesi ile arasında oluşturacağı güçlü bağın kendi kurumsal hikayesini doğru bir şekilde dille getirmek olduğunu rahatlıkla söylememiz mümkündür. Marka, kurumsal hikayesini hedef kitlesine aktarabildiği ve bu hikâyenin bir parçası halinde hissetmesini sağlayabildiği ölçüde sürdürülebilir marka aidiyeti yaratabilecektir. Her marka kendine has bir hikâyeye sahiptir. Bu olgu O’nu
19 Ağustos 2020 Çarşamba / Published in PR Makaleleri
Pazarlama, bir markanın hedef kitlesi nezdinde istediği algıyı yaratması için sunduğu faaliyetler bütünüdür diyebiliriz. Pazarlama faaliyetinde önemli olan hedef kitle nazarında markanın arzuladığı algıyı yaratmaktır. Pazarlama yaparken asla ve asla pazarlama yapar gibi davranmamak gerekmektedir. Karşınızdaki hedef kitle sandığınızdan çok daha akıllıdır ve pazarlama anlayışı ile ilerlerseniz istediğiniz başarıya ulaşmanız son derece zordur. Pazarlama bütünsel
16 Ağustos 2020 Pazar / Published in PR Makaleleri
Bir markanın pazarlama faaliyetlerinde çağı yakalamasının ve çok daha geniş kitlelere seslenebilmesinin günümüzdeki adı dijital pazarlama. Markalar offline anlamda hedef kitlelerine seslendikleri yöntemlerin yanında online alanda da mutlaka kullanıcılarını yakalamalı ve aralarındaki bağı güçlendirebilmek için çalışmalar yapmalılar. Online mecralarda yürütülen dijital pazarlama faaliyetinin baş aktörü ise kuşkusuz içeriktir. Markalar online mecraları kullanarak hedef kitlelerine direkt