Tüm insanlık olarak son zamanlarda oldukça zor bir dönemden geçmekteyiz. İnsanoğlunun belki de yüz yılda bir yaşayacağı bir durum ile karşı karşıya kaldık. Bu durum hepimizin bildiği üzere Covid-19 adı verilen bir virüsün tüm Dünya’yı etkisi altına alması ile ortaya çıkan ve adına Pandemi denilen kriz. Bu denli büyük çapta ve tüm insanların etkileneceği boyutta
Salesforce ‘un küresel yenilik evangelisti diye nitelediği Brian Solis, müşteri hizmetleri ile ilgili olarak “ Sosyal medya teknolojiden çok sosyoloji ve psikoloji ile ilgilidir “ diye atasözü benzeri bir ifadeyi kafalarımıza çaktı. COVID-19, tüketiciler ürün ve hizmet arayışları içinde dijital platformlara yöneldiklerinde tüketicilerin zihninde müşteri hizmetleri için bir ünlem işareti oluşturdu. İşte size müşteri hizmetlerini