Üstelik Chippin’i İndirip Üye Olanlara 5 TL Chippin Hediye Türkiye organize perakende sektörünün öncü markası CarrefourSA ve mobil sadakat uygulaması Chippin, 1 – 28 Şubat tarihleri arasında tüm CarrefourSA marketlerinde geçerli olmak kaydıyla anında kazandıran bir kampanya başlatıyor. Sabancı Holding ve Carrefour Grup iştiraki CarrefourSA, Koç Topluluğu şirketlerinden Tanı’nın geliştirdiği mobil sadakat uygulaması Chippin ile
Türkiye organize perakende sektörünün öncü markası CarrefourSA, sömestir tatili döneminde öğrencilerin ve velilerin heyecanına ortak oluyor ve 18 – 20 Ocak tarihleri arasında her karneye bir hediye veriyor. CarrefourSA Hiper marketlere karneleriyle birlikte gelen ilk ve orta okul öğrencileri, diş fırçasından kuruyemişe, atıştırmalıktan meyveye kadar birçok hediyeden dilediklerini seçebilecekler. Sabancı Holding ve Carrefour Grup iştiraki
Türkiye organize perakende sektörünün öncü markası CarrefourSA, yoksulluk sınırı altında yaşayan insanların temel ihtiyaçlarına ulaşmalarını sağlayan Temel İhtiyaç Derneği (TİDER) ile 2012 yılından bu yana gerçekleştirdiği iş birliği kapsamında oluşturulan Destek Market’e 500 ton ürün tedarik ederek 20 bin kişiye ulaşmasını sağladı. Sabancı Holding ve Carrefour Grup iştiraki CarrefourSA, 2012 yılından bu yana sıkı bir
Türkiye organize perakende sektörünün öncü markası CarrefourSA, Ataşehir Belediyesi’nin desteğiyle Aydınlatma Gereçleri İmalatçıları Derneği (AGİD) ve Exitcom iş birliğiyle 2018 yılının Ekim ayında başlayan “E – Atık Toplama” projesine destek vererek Ataşehir’deki 14 marketinde kurduğu kutularla atık elektrikli ve elektronik eşyaların toplanmasını sağlıyor. Projenin başlamasıyla birlikte Ataşehir’deki CarrefourSA’larda toplanan 500 kilogram elektronik atık, Ataşehir Celal
Türkiye organize perakende sektörünün öncü markası CarrefourSA, geride kalan bir yılın konuşulduğu ve yeni yıldaki hayallerin kurulduğu gecede kızarmış hindiden mezelere, kuruyemişten meyve çeşitlerine kadar bir yılbaşı sofrasında yer alabilecek tüm lezzetleri marketlerinden müşterileriyle buluşturuyor. Yılbaşının vazgeçilmezleri olan çam ağacı ve süslemeleri, çeşidi bol ve en uygun fiyat politikasıyla marketlerdeki yerini alırken yılbaşı sofralarının ana
Türkiye organize perakende sektörünün öncü markası CarrefourSA, Yerli Malı Haftası’nı yüzde 100 yerli besi etlerden, yerli tohumdan üretilen yaş sebze – meyvelere, coğrafi işaretli ürünlerden Tarım Kredi Birlik marka bakliyat ürünlerine kadar ülkemize has birçok yerli ürünü yüzde 20’ye varan indirimli fiyatlarla müşterileriyle buluşturuyor. Sabancı Holding ve Carrefour Grup iştiraki CarrefourSA, her yıl 12 –
Türkiye organize perakende sektörünün öncü markası CarrefourSA, yüzde 50’ye varan indirimlerin yer aldığı Fırsat Cuması’nı 23 Kasım Cuma günü saat 00.00 itibarıyla carrefoursa.com üzerinde başlatırken gün içinde tüm marketlerinde sürdürüyor. Fırsat Cuması kapsamında elektronik eşyalardan küçük ev aletlerine, oyuncaklardan evcil hayvan mamalarına, mutfak eşyalarından cep telefonuna, televizyonlardan kişisel bakım ürünlerine kadar birçok üründe yüzde 50’ye
Türkiye organize perakende sektörünün öncü markası CarrefourSA, Toplum Gönüllüleri Vakfı (TOG) ile başlattığı “Her Paket, Bir Çocuğa Destek” kampanyası kapsamında müşterilerinin katılımıyla toplanan kırtasiye paketlerini, Van’da Toplum Gönüllüsü gençlerin ihtiyaç belirlediği bir okuldaki öğrencilere ulaştırdı. Toplum Gönüllüsü gençler, Bursa, Eskişehir ve Şanlıurfa’da da belirleyecekleri okullardaki öğrencilere kırtasiye desteğini ulaştıracaklar. Sabancı Holding ve Carrefour Grup
Türkiye organize perakende sektörünün öncü markası CarrefourSA, ZUBİZU ile gerçekleştirdiği iş birliği kapsamında 30 Kasım’a kadar ZUBİZU uygulaması üzerinden CarrefourSA’da ay içerisinde 400 TL’lik alışveriş yapanlara 40 TL’lik puan kazandıracak. Sabancı Holding ve Carrefour Grup iştiraki CarrefourSA, yaklaşık 2,5 milyonu aşkın üyesine 500’den fazla marka ile 12 binden fazla satış noktasında ayrıcalıklar sunan Türkiye’nin yaşam