Sabancı Holding Yönetim Kurulu Başkanı Güler Sabancı, CarrefourSA Genel Müdürü Kutay Kartallıoğlu ile birliktekamu görevi bilinciyle görev yapan CarrefourSA çalışanlarını ziyaret edip, tebrik etti. On binlerce Ürün, Özveriyle, Gece – Gündüz Demeden Günde 500 bin Müşteriyle Buluşuyor Güler Sabancı, henüz müşteri girişi başlamadan önce marketin hazırlık sürecinde ziyaretini gerçekleştirdi. Salgının ilk gününden itibaren büyük bir
Sabancı Holding ve Carrefour Grup iştiraki CarrefourSA, ülkemiz topraklarında yetişen ürünlerin büyüyen ve gelişen ekonomimize can kattığı bilinciyle hareket ederek yerli üreticiyi desteklemeye ve yerel tohum kullanımın yaygınlaşmasını sağlamaya devam ediyor. “8 bin Çiftçi ile Çalışıyor, Aylık 10 bin Ton Yaş Sebze – Meyve Alımı Gerçekleştiriyoruz” Her yıl 14 Mayıs’ta kutlanan Dünya Çiftçiler Günü dolayısıyla
CarrefourSA’dan Yeni Reklam Filmi… Sabancı Holding ve Carrefour iştiraki CarrefourSA, bu zor günlerde Türkiye için yaptıklarını, Türk sinemasının unutulmaz filmi Bizim Aile ile anlatıyor. Daha önce kampanyasını Bizim Aile film müziği ile yapan CarrefourSA, yeni kampanyasına Bizim Aile’nin babası Yaşar Usta’nın unutulmaz repliğiyle başlıyor. “Asıl, şimdi daha güçlü olmamız lazım. İşimize, dört elle sarılmamız lazım”
Sabancı Holding ve Carrefour iştiraki CarrefourSA, binlerce üründen oluşan en güzel Anneler Günü hediyelerini yüzde 70’e varan indirim fırsatıyla Carrefoursa.com ve CarrefourSA Online Marketi’nden müşterileriyle buluşturuyor. İstanbul içine “Steril Paketleme” ve “Aynı Gün Teslim” Fırsatı Her yıl Mayıs ayının ikinci pazarı kutlanan Anneler Günü vesilesiyle annesine hediye almak isteyenler, Carrefoursa.com ve CarrefourSA Online Marketi’nde yer
Türkiye’nin 52 ilinde 637 market ve 10.500 çalışanı ile faaliyet gösteren Sabancı Holding ve Carrefour Grup iştiraki CarrefourSA içinde bulunulan bu zor süreçte kamu görevini yerine getiren çalışanları için TBWA imzalı teşekkür filmini yayına aldı. KÜNYE Reklamveren: CarrefourSA Burçin Çelik, Melis Karatay Ebin, Sibel Yılmaz, Pelin Kaya Reklam Ajansı: TBWA\Istanbul CCO: İlkay Gürpınar ECD: Volkan
CarrefourSA’dan Mesleki Yeterlilik Kurumu Onaylı Türkiye’nin İlk Sertifikalı Kasiyerleri Sabancı Holding ve Carrefour Grup iştiraki CarrefourSA, Türkiye’de bir ilke imza atarak kasiyerliği meslek haline getirmek amacıyla Mesleki Yeterlilik Kurumu onaylı “Sertifikalı Kasiyerlik” dönemini başlattı.CarrefourSA‘nın ilk sertifikalı kasiyerleri, sertifikalarını CarrefourSA İnsan Kaynakları Genel Müdür Yardımcısı Bahar Tura’nın katılımıyla 25 Aralık Çarşamba günü CarrefourSA Genel Müdürlüğü’nde düzenlenen
Türkiye organize perakende sektörünün öncü markası CarrefourSA’da İnsan Kaynakları Genel Müdür Yardımcılığı’na Bahar Tura atandı. İnsan kaynaklarında 20 yılı aşkın bir geçmişe sahip Tura, kariyerine CarrefourSA çatısı altında devam edecek. Sabancı Holding ve Carrefour iştiraki CarrefourSA‘da İnsan Kaynakları Genel Müdür Yardımcılığı görevine Bahar Tura atandı. Tura, 53 şehirde 611 marketiyle 10 bin kişilik bir aile
Türkiye organize perakende sektörünün öncü markası CarrefourSA, Toplum Gönüllüleri Vakfı (TOG) ile gerçekleştirdiği “Gençlik Paketi” kampanyası kapsamında müşterilerinin katılımıyla toplanan temizlik ve kişisel bakım ürünlerinden oluşan paketleri, Toplum Gönüllüsü gençlerin belirlediği Göztepe Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi’ndeki gençlere ulaştırdı. Kampanya ile hedef, bin gence ulaşmak. Sabancı Holding ve Carrefour Grup iştiraki CarrefourSA, gençliğin enerjisini toplumsal
Sabancı Holding ve Carrefour Grup iştiraki CarrefourSA’nın Genel Müdürü Kutay Kartallıoğlu, 2018 yılında gerçekleştirdiği faaliyetleri ve 2019 yılına ilişkin hedefleri 23 Mayıs Perşembe günü Conrad Hotel’de basın mensuplarıyla paylaştı. “Yeni Market Açılışları Gerçekleştirdik, 165 Milyon Müşteriye Ulaştık” “Yeni marketlerimiz ile müşterilerimize hizmet vermeye başladığımız, mevcut marketlerimizi yenilediğimiz, teknolojiye yatırım yaptığımız ve en önemlisi de
Türkiye organize perakende sektörünün öncü markası CarrefourSA; birlik, beraberlik, bolluk ve bereket ayı Ramazan’da, ay boyu sürecek olan kampanyaları ile gönülleri birleştiriyor. CarrefourSA, Ramazan ayı boyunca CarrefourSA Kart’la 4 farklı günde yapılacak 125’er TL’lik alışverişlerde 100 TL puan kazandırırken Lezzet Arası restoranlarda sunduğu tadı ve fiyatı en uygun iftar mönüleri ile birlik ve beraberliği pekiştiriyor.