25 Kasım 2020 Çarşamba / Published in Manifesto Blog
Türkiye organize gıda perakendeciliğinin öncü markası CarrefourSA, belirlediği kriterlere uyan girişimcileri bünyesine katmak amacıyla Süper ve Mini formatlarında “Franchise” vermeye başladı. Sabancı Holding ve Carrefour Grup iştiraki CarrefourSA, gelişimin bir parçası olmak ve kendi başarı hikâyesini yazmak isteyen girişimciler için başlattığı “Franchise” sisteminin detaylarını, yeni bayileri ve bayi adaylarıyla birlikte Bayim Olur Musun Fuarı’nda açıkladı.
23 Ekim 2020 Cuma / Published in Manifesto Blog
Sabancı Holding ve Carrefour Grup iştiraki CarrefourSA, Gurme market ağını genişletmeye devam ediyor. Bu çerçevede İstanbul’daki Kâğıthane Porta Vadi Gurme CarrefourSA, CarrefourSA Genel Müdürü Kutay Kartallıoğlu ve Satış Genel Müdür Yardımcısı Şenol Arpacı’nın katılımıyla gerçekleşen törenle kapılarını açarak müşterileriyle buluştu. Doğru Ürün, Doğru Hizmet… Toplam 788 metrekare alana sahip olan Kâğıthane Porta Vadi Gurme CarrefourSA,
19 Ekim 2020 Pazartesi / Published in Manifesto Blog
Doğrusu CarrefourSA’da, Doğruca CarrefourSA’ya… Sabancı Holding ve Carrefour Grup iştiraki CarrefourSA, organize gıda sektörünün öncü markası olarak uzun yıllardır yaş sebze – meyve, kırmızı et, balık ve deniz mahsulleri, yumurta vb. taze gıda başta olmak üzere tüm ürünlerine ilişkin yaptığı yatırımlar kapsamında yeni dönem stratejisini üreticinin, ürünün, hizmetin ve fiyatın doğrusu olarak belirledi. “Doğru Kavramı,
12 Ekim 2020 Pazartesi / Published in Manifesto Blog
Türk Perakende Sektöründe Bir İlk! Sabancı Holding ve Carrefour iştiraki CarrefourSA, toplumsal cinsiyet eşitliğine verdiği değeri Birleşmiş Milletler Toplumsal Cinsiyet Eşitliği ve Kadının Güçlenmesi Birimi (UN WOMEN) ve Birleşmiş Milletler Küresel İlkeler Sözleşmesi (UN Global Compact) ortaklığıyla oluşturulan Kadının Güçlenmesi Prensipleri (Women’s Empowerment Principles – WEPs) Platformu’nun imzacıları arasında yer alarak küresel çapta tasdik etti.
05 Haziran 2020 Cuma / Published in Manifesto Blog
Sürdürülebilir bir Çevre için “Ne Lazımsa” Sabancı Holding ve Carrefour iştiraki CarrefourSA, 5 Haziran Dünya Çevre Günü dolayısıyla süreçlerini dijitalleştirerek faaliyetlerini kâğıtsız ve emisyonsuz gerçekleştirebilmek adına hangi adımları attığını paylaştı. “Tüm Süreçlerimizde Sıfır Atık Sistemi Kuruyoruz” 5 Haziran Dünya Çevre Günü’nü değerlendiren CarrefourSA Genel Müdürü Kutay Kartallıoğlu; “Sürdürülebilir bir dünyada yaşamanın altın kuralı, doğayı ve
21 Şubat 2020 Cuma / Published in Manifesto Blog
2020’de 100 Yeni Market ile Büyümeye Devam Edecek Sabancı Holding ve Carrefour Grup iştiraki CarrefourSA’nın Genel Müdürü Kutay Kartallıoğlu, 2019 yılında gerçekleştirdikleri faaliyetleri ve 2020 yılına dair hedefleri değerlendirdi. Günde Ortalama 500 bin Müşteriye Hizmet CarrefourSA’nın “Yeni Nesil Market” anlayışı ile 2019 yılında marketleri ve e-ticaret faaliyetleriyle günde ortalama 500 bin müşteriye ulaştıklarını dile getiren
18 Nisan 2019 Perşembe / Published in Manifesto Blog
Türkiye perakende sektörünün öncü markası CarrefourSA, 5 milyon TL yatırımla tasarımından ürün gamına, alışveriş ortamından farklı damaklara hitap eden lezzetlerine kadar yenilediği Florya Flyinn Gurme marketini müşterileriyle buluşturdu. Kutay Kartallıoğlu: “Kahvaltıdan akşam yemeğine kadar her öğün için her damak tadına uygun ürünler bir yana, alışılagelmişin dışındaki lezzetleri de Gurme marketlerimize getiriyoruz. Yükselen yıldızımız Gurme marketlerimizle
17 Ocak 2019 Perşembe / Published in Manifesto Blog
Türkiye organize perakende sektörünün öncü markası CarrefourSA, yoksulluk sınırı altında yaşayan insanların temel ihtiyaçlarına ulaşmalarını sağlayan Temel İhtiyaç Derneği (TİDER) ile 2012 yılından bu yana gerçekleştirdiği iş birliği kapsamında oluşturulan Destek Market’e 500 ton ürün tedarik ederek 20 bin kişiye ulaşmasını sağladı. Sabancı Holding ve Carrefour Grup iştiraki CarrefourSA, 2012 yılından bu yana sıkı bir
12 Aralık 2018 Çarşamba / Published in Manifesto Blog
Türkiye organize perakende sektörünün öncü markası CarrefourSA, Yerli Malı Haftası’nı yüzde 100 yerli besi etlerden, yerli tohumdan üretilen yaş sebze – meyvelere, coğrafi işaretli ürünlerden Tarım Kredi Birlik marka bakliyat ürünlerine kadar ülkemize has birçok yerli ürünü yüzde 20’ye varan indirimli fiyatlarla müşterileriyle buluşturuyor. Sabancı Holding ve Carrefour Grup iştiraki CarrefourSA, her yıl 12 –
16 Kasım 2018 Cuma / Published in Manifesto Blog
Türkiye organize perakende sektörünün öncü markası CarrefourSA, Toplum Gönüllüleri Vakfı (TOG) ile başlattığı “Her Paket, Bir Çocuğa Destek” kampanyası kapsamında müşterilerinin katılımıyla toplanan kırtasiye paketlerini, Van’da Toplum Gönüllüsü gençlerin ihtiyaç belirlediği bir okuldaki öğrencilere ulaştırdı. Toplum Gönüllüsü gençler, Bursa, Eskişehir ve Şanlıurfa’da da belirleyecekleri okullardaki öğrencilere kırtasiye desteğini ulaştıracaklar.   Sabancı Holding ve Carrefour Grup