Sabancı Holding ve Carrefour Grup iştiraki CarrefourSA, küçük esnafı desteklemek ve girişimcilere perakende sektöründe bir fırsat sunmak amacıyla başlattığı Bayilik sistemine büyük bir ilgi görerek bir yılda 60 bayi sayısına ulaştı. Bulut Batum: “2022’de 250 bayi hedefliyoruz” Bayilik sistemine ilişkin yaşanan gelişmeleri değerlendiren CarrefourSA İcra Kurulu Üyesi ve Genel Müdür Yardımcısı Bulut Batum, şunları aktardı:
Sabancı Holding ve Carrefour Grup iştiraki CarrefourSA, küçük esnafı desteklemek amacıyla başlattığı Bayilik sistemi çerçevesinde yeni marketler açmaya devam ediyor. CarrefourSA’nın Bayilik sistemi doğrultusunda gerçekleştirdikleri faaliyetlere ilişkin değerlendirmeler yapan CarrefourSA İcra Kurulu Üyesi ve Yatırım, İnşaat ve Satınalma Genel Müdür Yardımcısı Bulut Batum, Bayilik sisteminin bir yansıması olan Heybeliada’daki markette şunları dile getirdi: “Mevcut pandemi
Türkiye organize gıda perakendeciliğinin öncü markası CarrefourSA gelişimin bir parçası olmak ve kendi başarı hikâyesini yazmak isteyen esnaflar için başlattığı Bayilik sistemi ile küçük esnafla birlikte hareket ediyor. 2020 yılını 25 bayi ile bitiren CarrefourSA’nın hedefi bu yıl sonu itibarıyla 100 bayiye ulaşmak. Sabancı Holding ve Carrefour Grup iştiraki CarrefourSA, geçen sene duyurduğu küçük esnafa