CarrefourSA, tatil tercihini teknelerden yana kullanan müşterilerine ulaşmaya devam ediyor. CarrefourSA’nın denizdeki marketi Mavi, 31 Ekim’e kadar Göcek’teki 20 farklı koydaki teknelerle adalardaki altı adet restoran iskelesine bağlanıp ürün ve hizmetlerini ulaştıracak. Sabancı Holding ve Carrefour iştiraki CarrefourSA, “Mavi” isimli teknesiyle bu yıl da Göcek’ten denize açılarak haftanın yedi günü kaliteli ve güvenilir ürünlerini, müşterileriyle
CarrefourSA, bu yıl da on bir ayın sultanı Ramazan Ayı’na özel dört farklı hazırlayarak iftar ve sahur sofralarına bereket getiriyor. Hazırlanan kolilerden içinde ayçiçek yağından pirince, mercimekten bulgura kadar toplam 15 ürünün yer aldığı Klasik Ramazan Kolisi, 49,90 TL’den marketlerdeki yerini aldı. Sabancı Holding ve Carrefour iştiraki CarrefourSA, iftar ve sahur sofralarına bereket getiren Ramazan
Üstelik Chippin’i İndirip Üye Olanlara 5 TL Chippin Hediye Türkiye organize perakende sektörünün öncü markası CarrefourSA ve mobil sadakat uygulaması Chippin, 1 – 28 Şubat tarihleri arasında tüm CarrefourSA marketlerinde geçerli olmak kaydıyla anında kazandıran bir kampanya başlatıyor. Sabancı Holding ve Carrefour Grup iştiraki CarrefourSA, Koç Topluluğu şirketlerinden Tanı’nın geliştirdiği mobil sadakat uygulaması Chippin ile
Türkiye organize perakende sektörünün öncü markası CarrefourSA, yoksulluk sınırı altında yaşayan insanların temel ihtiyaçlarına ulaşmalarını sağlayan Temel İhtiyaç Derneği (TİDER) ile 2012 yılından bu yana gerçekleştirdiği iş birliği kapsamında oluşturulan Destek Market’e 500 ton ürün tedarik ederek 20 bin kişiye ulaşmasını sağladı. Sabancı Holding ve Carrefour Grup iştiraki CarrefourSA, 2012 yılından bu yana sıkı bir
Türkiye organize perakende sektörünün öncü markası CarrefourSA, Toplum Gönüllüleri Vakfı (TOG) ile başlattığı “Her Paket, Bir Çocuğa Destek” kampanyası kapsamında müşterilerinin katılımıyla toplanan kırtasiye paketlerini, Van’da Toplum Gönüllüsü gençlerin ihtiyaç belirlediği bir okuldaki öğrencilere ulaştırdı. Toplum Gönüllüsü gençler, Bursa, Eskişehir ve Şanlıurfa’da da belirleyecekleri okullardaki öğrencilere kırtasiye desteğini ulaştıracaklar. Sabancı Holding ve Carrefour Grup
Türkiye organize perakende sektörünün öncü markası CarrefourSA, Toplum Gönüllüleri Vakfı (TOG) ile 3 Ekim’e kadar sürecek “Her Paket, Bir Miniğe Destek” kampanyasını başlattı. Kampanya kapsamında tüketiciler, marketlerden ya da carrefoursa.com üzerinden satın alacakları 20 TL veya 40 TL değerindeki kırtasiye paketleri ile ihtiyaç sahibi öğrencilere destek olacak. Sabancı Holding ve Carrefour Grup iştiraki CarrefourSA,
Türkiye organize perakende sektörünün öncü markası CarrefourSA, 3 Ekim’e kadar marketlerinden ya da carrefoursa.com adresinden yapılacak her 40 TL ve üzeri okul çantası alışverişinin 1 TL’sini UNICEF Türkiye Milli Komitesi’nin “Tarımda Çocuk İşçiliğini Önleme” kampanyasına aktaracak. Sabancı Holding ve Carrefour Grup iştiraki CarrefourSA, okul alışverişinin güvenilir, kaliteli ve en uygun fiyatlı adresi olarak 2015 yılından