Sabancı Holding ve Carrefour Grup iştiraki CarrefourSA, pandemi döneminde arabalı açık hava sinema keyfi ile sinema özlemine son verdi. CarrefourSA’nın arabalı açık hava sineması keyfi kapsamındabeyazperdeye “Bizim Aile” filmi yansıdı. İstanbul’daki Kozyatağı Carrefour AVM’nin otoparkı, 28 Mayıs Perşembe akşamı bir ilke sahne oldu. Mayıs ayı boyunca CarrefourSA marketlerinden 100 TL ve üzeri alışveriş yapanlar arasından
CarrefourSA’dan Yeni Reklam Filmi… Sabancı Holding ve Carrefour iştiraki CarrefourSA, bu zor günlerde Türkiye için yaptıklarını, Türk sinemasının unutulmaz filmi Bizim Aile ile anlatıyor. Daha önce kampanyasını Bizim Aile film müziği ile yapan CarrefourSA, yeni kampanyasına Bizim Aile’nin babası Yaşar Usta’nın unutulmaz repliğiyle başlıyor. “Asıl, şimdi daha güçlü olmamız lazım. İşimize, dört elle sarılmamız lazım”