Türkiye’nin hazır giyimdeki en köklü markalarından BİSSE, Instagram hesabı üzerinden #bissenle etiketiyle başlattığı canlı yayınlarına 9 Mayıs’ta Prof. Dr. İlber Ortaylı ve 10 Mayıs’ta da iş insanı Aslı Şen ile devam ediyor. 9 Mayıs Cumartesi günü saat 15.00’te gerçekleşecek olan #bissenle’ye Türk Tarihçi, Akademisyen ve Yazar Prof. Dr. İlber Ortaylıkonuk olarak katılacak. #bissenle’nin 10 Mayıs
Türkiye’nin hazır giyimdeki en köklü markalarından BİSSE, Instagram sayfası üzerinden kültür – sanat, müzik, gastronomi ve cemiyet dünyasından başarılı isimlerle “Biz Bize Sohbetler” canlı yayınları başlatıyor. Haftada 2 kez gerçekleştirilecek olan Biz Bize Sohbetler’in moderatörlüğünü, ünlü sunucu Burcu Esmersoy yapacak. İlki 2 Mayıs Cumartesi günü saat 15.00’te gerçekleşecek olan Biz Bize Sohbetler’e dünyaca ünlü Türk
Türkiye’nin hazır giyimdeki en köklü markalarından BİSSE, ilkbahar ve yaz koleksiyonunu hazırladı. BİSSE “Essence” İlkbahar & Yaz 2020 koleksiyonunda, doğanın özel renkleri ve sanatın ön plana çıkarıldığı özel bir koleksiyon oluşturuldu. Doğanın İzinde Yenilik Uyumlu tonlar ve sofistike anlayış, koleksiyonu tanımlarken rahat ama aynı şekilde karmaşık parçalarla Essence, moda ve kalite anlayışının zirvesine hakimiyet
Erkek giyim markası BİSSE, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın başlattığı “Biz Bize Yeteriz Türkiyem” kampanyası çerçevesinde kendi fabrikalarında 500 bin adet cerrahi maske üreterek Sağlık Bakanlığı’na bağışlayacak. Koronavirüs/COVID 19 yüksek yayılma hızının ile ilgili son bulgular sadece hapşırma ve öksürme ile değil, solunum esnasında salınan parçacıklar aracılığıyla da yayıldığını gösteriyor. Çinli ve Japon bilim insanları lazer
Türkiye’nin hazır giyimdeki en köklü markalarından BİSSE,iletişim danışmanlığı hizmeti için Manifesto ile anlaştı. PR, etkinlik, sosyal medya ve kreatif alanlarında ulusal ve uluslararası birçok markaya hizmet veren halkla ilişkiler ajansı Manifesto; ulusal ve uluslararası pazarda erkek giyim sektöründe söz sahibi ve trend belirleyen en önemli firması BİSSE ile el sıkıştı. Türkiye’nin yüzde 100 yerli markası