24 Ekim 2014 Cuma / Published in Manifesto Akademi
2010 yılında Kemal Kılıçdaroğlu CHP Grup Başkanvekili iken Başbakan Yardımcısı Bülent Arınç ile aralarında hatırlarsanız Kozmik oda ile ilgili bir konuşma geçmişti. Kılıçdaroğlu: “Sayın Arınç Kozmik Odaya Kozmetik Oda Dediniz mi Demediniz mi” Diye sormuştu. Sizleri elbette o yıllarda kozmik oda ile ilgili ortaya çıkan konular ile boğmayacağım ve makalemizin başlığında da anlayacağınız gibi konumuzla
25 Ağustos 2014 Pazartesi / Published in PR Makaleleri
PR, Etkinlik ve Organizasyon, Kreatif reklam departmanlarıyla 360 derece iletişim danışmanlığı hizmeti veren Manifesto, Türkiye dışında da şirket kurarak markasını sınırların ötesine taşıyan ilk Türk iletişim grubu olarak, 12 ayrı dilde tercüme edilen ve bu ülkelerde aktif hale gelen web siteleri ile de sınırları zorluyor. 360 derece iletişim danışmanlığı hizmeti veren Manifesto ulusal alandaki iddiasını
11 Ağustos 2014 Pazartesi / Published in Manifesto Akademi
Günümüzde siyasal seçim kampanyalarının doğası, 21. yüzyılın dinamikleri gereği farklılaşmış durumdadır. Bunun en önemli nedenlerinden biri de yeni iletişim teknolojilerinde yaşanan gelişmelerdir. Yeni iletişim teknolojileriyle seçmene doğrudan ulaşabilme imkânının bulunması, seçim kampanyalarını da etkilemekte ve daha farklı stratejilerin uygulandığı bir süreci zorunlu kılmaktadır. Yakında yaşadığımız  yerel seçim sürecinde  iletişim ve iletişim araçları en zengin şekilde kullanıldı.Bu
27 Temmuz 2014 Pazar / Published in Manifesto Akademi
İnsanın kendisine sorduğu ilk soru “ben kimim” sorusudur. “Ben kimim ve nasıl var oldum? Neden var oldum? Doğa ve evren nasıl ve neden oluştu?” İlk sorular “neden” ve “nasıl” sorgulamasıyla başlamıştır. İnsan zihni ve algılayışı geliştikçe bu tarz soruları ve sorgulamaları da bir o kadar çeşitlilik göstermiş ve çoğalmıştır. Hakikat, insanın yaşama dair neden ve
22 Temmuz 2014 Salı / Published in Manifesto Akademi
Ruslar ne demiş; “İnsanı Elbisesine Göre Karşılarlar, Bilgisine Göre Ağırlarlar” yani dış görünüşümüz itibarımızı, dış görünüşümüzün içinde yer alan bilgi dağarcığımızda itibarın itibarını oluşturur. Yani katmerli itibar….  Nedir bu itibar dedikleri? İtibar, saygı görme, değerli ve güvenilir olma durumu, saygınlık ve prestij anlamında kullanılmaktadır. Bu ifadeler itibarın ve itibar yönetimini ne denli önemli olduğunu açıklıyor zaten.
17 Temmuz 2014 Perşembe / Published in Manifesto Akademi
Ekonomi bilimi çeşitli problemlere karşı cevaplarını Makro ve Mikro İktisat ( Ekonomi ) başlıkları ile aramaya çalışır. Yunanca mikros kelimesinden üretilen mikro iktisat ne üretileceği nasıl üretileceği kimler için üretilecek dağılımında üretiminde bölüşümünde etkinlik var mı sorularının cevaplarını arar. Her iki kavramda tüketicilerin ve firmaların ekonomik davranışlarını; ihtiyaç, fayda, değer, fiyat kavramlarıyla açıklamayarak yorumlamaya çalışır.