Gayrimenkul sektöründe 56 yılı geride bırakan Aşçıoğlu, İstanbul Bahçeşehir’de hayata geçireceği yeni yaşam projesi Selenium Life ön talep kampanyasında, gayrimenkul sektöründeki ilk yapay zekâ destekli pazarlama iletişimine imza attı. Günümüzde yapay zekâ hayatın her alanında kullanılmaya başlarken Türkiye gayrimenkul sektöründe öncü markalardan Aşçıoğlu, bir yaşam projesinin pazarlama iletişimini, görsel dünyasını yapay zekâya teslim eden ilk
Gayrimenkul sektöründe 55 yılı geride bırakan Aşçıoğlu’nun Yönetim Kurulu Başkanlığına İrfan Aşçıoğlu seçildi. Vizyoner Projeler Geliştirmeye, Ülke Ekonomisine Katma Değer Sağlamaya Devam 35 yıldır Yönetim Kurulu Başkanlığı görevini icra eden Yaşar Aşçıoğlu’nun vizyoner liderliği sayesinde bugün sektörün öncü ve saygın markalarından biri olduklarını, sürdürülebilir büyüme hedefiyle birçok ilke ve başarıya imza attıklarını belirten İrfan Aşçıoğlu;
Gayrimenkul sektöründe 55 yılı geride bırakan Aşçıoğlu, Cumhuriyetimizin 100’üncü yılında toplam değeri 5 milyar TL olan Bahçeşehir ve Ispartakule projelerini lanse edecek. Yeni projelerle birlikte Aşçıoğlu, yaklaşık 3 bin kişilik yeni istihdam sağlayacak. Bahçeşehir’de Yatay Mimariyle Butik Bir Yaşam Projesi Günümüzde İstanbul’un planlı ve modern semtlerinden biri olan Bahçeşehir’de butik bir yaşam sunacak olan Bahçeşehir
Gayrimenkul sektöründe 55 yıldır kaliteli ve konforlu yaşam alanları inşa eden, Selenium markalı projelere imza atan Aşçıoğlu, Zeytinburnu Kazlıçeşme’de 32 dönüm büyüklüğündeki parka komşu olan projesi Selenium Park’ta şehri ve doğayı bir araya getiren alternatif bir yaşam sunuyor. 2+1’den 5,5+1 bahçe dubleksine uzanan konforlu daireleri, yatay mimarisi ve daireye özel tahsisli bahçe katlarıyla, sadece 195
Gayrimenkul sektöründe 55 yıldır kaliteli ve konforlu yaşam alanlarının markası olan Aşçıoğlu’nda Kurumsal İletişim ve Pazarlama Müdürlüğü’ne Merve Ateş Küreç getirildi. Lisans eğitimini 2014 yılında Marmara Üniversitesi Ekonometri Bölümü’nde tamamlayan Merve Ateş Küreç, Galatasaray Üniversitesi Pazarlama İletişimi Yönetimi Bölümü’nde yüksek lisans yaptı. Yaklaşık 8 yıldır, alışveriş merkezi yönetimi ve gayrimenkul sektörünün önde gelen markalarında görev
Günümüzde ekonomide yaşanan enflasyonist ortamın sonucunda, tasarruf sahipleri yoğun bir şekilde enflasyona karşı birikimlerini korumanın yollarını arıyor. Bu çerçevede tasarruf sahiplerinin hem yatırım yapabilecekleri, hem de gelir elde edebilecekleri finansal araç olarak, özellikle ülkemiz şartlarında arzın da ciddi olarak azaldığı, doğru lokasyonlardaki konut yatırımı ön plana çıkıyor. İrfan Aşçıoğlu: “Akıllı Bir Yatırım İçin En Güvenli
Gayrimenkul sektöründe 55 yıldır kaliteli ve konforlu yaşam alanlarının markası olan, Selenium markalı projelere imza atan Aşçıoğlu, küresel ölçekteki enflasyonist ortama karşı pozisyon almaya çalışan tasarruf sahiplerine “yatırım için en güvenli liman konut” iletişimi ile Selenium Park lansman kampanyasını başlattı. Yüksek Kazanç ve Kira Getirisi İçin Önemli Kriter; Doğru Lokasyon ve Doğru Proje Yatay mimari
Aşçıoğlu imzalı yeni yaşam projesi Selenium Park, lansman kampanyasıyla, akıllı bir yatırım için “En Güvenli Liman Konut” söylemiyle yola çıkıyor. Ön satış kampanyasında geniş aile yapısına sahip, yaşam amaçlı konut alan, Zeytinburnu ve yakın bölgelerde işletmesi olan ve özellikle KOBİ’leri hedef kitle olarak belirleyen Selenium Park iletişim çalışmaları, lansman kampanyasıyla yeni bir hedef kitleyi daha
Günlük hayatın koşturması yaşamımızın arka planında büyük bir ses yoğunluğu yaratıyor. Bizler bu durumun farkına ancak o sesler kesildiğinde varabiliyoruz. Gayrimenkul sektöründeki 54 yıllık deneyimiyle İstanbul ve Dubai’de Selenium markalı projelere imza atan Aşçıoğlu, Zeytinburnu’ndaki yeni projesi Selenium Park için hazırladığıön satış kampanyasında işte bu iç görüyü değerlendiriyor. Ön talep döneminde şehrin seslerini ve gürültü
- 1
- 2