Türkiye’nin lider mücevherat markası Altınbaş, yurtiçi mağazalarında düzenleyeceği Halk Günleri’ne özel, altın ve pırlantada kaçırılmayacak fiyatlarla tüketiciyle buluşacak. 1-11 Kasım tarihlerinde gerçekleşecek Halk Günleri’nde pırlanta ve altın kolyelerden yüzüklere kadar birbirinden seçkin ürünler çok avantajlı fiyatlarla satışa sunulacak. Altınbaş’ın, yurtiçindeki tüm mağazalarını kapsayan Halk Günleri 1 Kasım Cuma günü başlayacak. Halk günleri kapsamında; pırlanta ve
Türkiye mücevherat sektörünün lideri Altınbaş, mağaza ağını genişletmeye devam ediyor. Metropol İstanbul AVM’de hizmete sunulan yeni konsept mağazada her bütçeye uygun pırlanta ve altın mücevherler müşterilerin beğenisine sunuluyor. Ürün çeşitliliği ve hizmet kalitesiyle müşteri deneyimini farklılaştıran Altınbaş, yeni konsept mağazasında ulaşılabilir lüks anlayışını ve premium alışveriş deneyimini mücevher severlere sunuyor. Mermer, pirinç, ahşap gibi doğal
Altınbaş’ın, birbirine aşık çiftlerin, tektaş yüzük eşliğinde ilk evlenme teklifi ile başlayan ve nikah masasında son bulan “iki evet” arasındaki mutlu, heyecanlı, hayallerle dolu sürecini konu alarak hazırladığı yeni reklam filmi tüm dijital mecralarda yer almaya başladı. Mücevherat sektörünün lider markası Altınbaş, yeni yayınladığı Indie İstanbul imzalı reklam filmi ile tüm gelin ve damat adaylarının
Mücevherat sektörünün lider markası Altınbaş, Kariyer.net kullanıcısı 20 binden fazla işveren arasında yapılan değerlendirmede, iş başvurusu sürecinde adaylara gösterilen saygıyı temsil eden performansı ile “İnsana Saygı Ödülü”ne layık görüldü. Türkiye’nin en büyük İnsan Kaynakları platformu Kariyer.net tarafından her yıl geleneksel olarak düzenlenen İnsana Saygı Ödüllerinin 18.’si sahiplerini buldu. İnsana Saygı Ödülleri; Kariyer.net kullanıcısı olan 20
Mücevherat sektörünün lider markası Altınbaş, yüzyıllardır aşkın ve sadakatin temsilcisi pırlantanın büyülü hikayesinden yola çıkarak birbirine söz veren çiftlere ömür boyu eşlik ediyor. Altınbaş eşsiz parlaklığa sahip pırlanta,altın ve incili evlilik seti tasarımları ile gelinlerin en özel anlarında sonsuz aşka vurgu yapıyor. En mutlu anların vazgeçilmez markası Altınbaş, gelinlere özel hazırladığı tasarımları ile evlilik sezonunu
Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği (TOBB) Türkiye Kuyumculuk Sanayi Meclis Başkanı, Altınbaş Yönetim Kurulu Başkanı İmam Altınbaş, konuya ilişkin yaptığı değerlendirmede, Türkiye kuyumculuk sektörünün 35 bin kuyumcu ve 6 bin üreticisiyle birlikte toplam 1 milyon kişinin geçimini sağladığını dile getirdi. Kuyumculuk sektörünün, 2018 yılında bir önceki yıla göre yüzde 35 artışla 4,5 milyar dolar ihracat
Mücevher sektörünün lider markası Altınbaş, Sevgililer Günü’ne özel yüzük ve kolyeden oluşan eşsiz tasarımlar hazırladı. “İlk Görüşte Aşk” sloganıyla sevginizi ölümsüzleştirecek pırlanta mücevherler, 1.190 TL’den başlayan fiyatlarla satışa sunuluyor. Pırlantanın ışıltılı dünyasını zarif tasarımlarla buluşturan Altınbaş’ın, Sevgililer Günü’ne özel “İlk Görüşte Aşk” sloganıyla tasarladığı mücevherler, sevgiliye aşkı yansıtıyor. Altınbaş’ın, “seni seviyorum” demenin en anlamlı olduğu
Türkiye’nin lider mücevherat markası Altınbaş, yeni yılı, ‘’masmavi hayallerin kalbinizden geçen dileklerin ışıltılarıyla buluştuğu bir yıl” olması dileğiyle hazırladığı pırlanta baget kesimli tasarımlar ile karşılıyor. Altınbaş’ın; “Bu yıl… Sizin olsun” sloganıyla hazırladığı, son dönemin trendi pırlanta baget kesimli tasarımlar, sevdiklerini mutlu etmek isteyenler için unutulmaz bir hediye alternatifi olacak. Mücevheratta mükemmel bir şekilde çerçevelenen
Altınbaş, ilhamını evrenin yaradılışından alan, kusursuz ışıltı, varlık ve enerjinin sembolü “Yaşam Çiçeği” figüründen hayata geçirdiği yeni koleksiyonu ile “kusursuzlukları keşfe” çağırıyor. Mücevher’in lider markası Altınbaş, yaradılışın simgesi olarak bilinen “Yaşam Çiçeği” sembolünden esinlenerek hazırladığı yeni koleksiyonu ile özgün bir stil sunuyor. “Yaşam Çiçeği” figürünü taşıyan insanların hayatlarına aynı denge, dirlik ve düzenin gireceğine; figürün,
Altınbaş’ın, ’’Her şey küçük bir hareketle başlar. İki evet arası Altınbaş ile parlar’’ mottosuyla yola çıkarak hazırladığı yeni reklam filmi 11 Temmuz 2018 tarihi itibari ile tüm dijital yayınlarda yer almaya başladı. Mücevherat sektörünün lider markası Altınbaş, yeni yayımladığı Sophisto imzalı reklam filminde iyi günde, kötü günde, hastalıkta ve sağlıkta hayatın her anında geleceğini birlikte