Abdi İbrahim sağlık ürünleri pazarına hızlı giriş yaptı

/ / Manifesto Blog

ABDI İBRAHİM 2012 yılında sağlık ürünleri pazarına giriş yapan Türk ilaç sektörünün öncü ve lider şirketi Abdi İbrahim, ilk olarak bir burun bakım ailesi olan Bruno markasının lansmanını gerçekleştirdi.

 Ardından çıkardığı YOUPLUS destek ürünleri ve a.i.d pastilleriyle hem tüketici hem de pazarlama çevrelerinde büyük ilgi gördü. Sağlık ürünleri pazarındaki yatırımların oldukça dikkat çektiğini belirten Abdi İbrahim Pazarlama ve Satış Direktörü Hayal Tepe, “Abdi İbrahim olarak burun sağlığı denilince ilk akla gelen marka olmayı hedefleyen Bruno’yu 100 yılı aşkın tecrübemizin yarattığı güven duygusuyla sağlık ürünleri pazarında tüketicilerin kullanımına sunduk ve tüm ailenin burun bakım ihtiyaçları için farklı ürünler geliştirdik. 2012 yılında yine ‘Herkesin Biraz Desteğe İhtiyacı Vardır’ mottosuyla vitamin, mineral ve besin destekleri kategorisine YOUPLUS destek ürünlerini ekledik. 2013 yılının ilk çeyreğinde ise a.i.d (Abdi İbrahim Destek) markası altında boğaz pastillerini piyasaya sürdük” dedi. Yenilikçi pazarlama bakış açısı ve yatırım stratejileri doğrultusunda Abdi İbrahim Sağlık Ürünleri’ni daha da genişlettiklerini belirten Hayal Tepe; “Sağlık ürünleri pazar büyüklüğü ve ülkelerin ekonomik gelişmişliği paralel bir şekilde ilerliyor. Dünyada en büyük pazarlar ABD, Almanya, Japonya ve Fransa. Ülkemizin pazar büyüklüğü bu gelişmiş ülkelerin gerisinde olmasına rağmen, yayınlanan son çalışmalar gayri safi milli hasılanın arttığını ve son yıllarda sağlık ürünleri pazarının da her yıl büyüdüğünü gösteriyor. Dünya çapında yayılan ve ülkemizde de yükselen doğal ve sağlıklı yaşam trendleri, aynı zamanda sağlıklı yaşlanma bilincinin kazanılmasında büyük rol oynuyor. Bu bilinç doğrultusunda bitkisel ürünlerin tüketiminin daha da artacağını öngörüyoruz” dedi. Abdi İbrahim sağlık ürünleri markalarının tamamı 360 derece planlanan iletişim faaliyetleriyle destekleniyor. Başarılı kampanyalara imza atan Abdi İbrahim, Bruno ile 2013 Effie Ödülleri’nde Kişisel Bakım Kozmetik kategorisinde Gümüş Effie’nin sahibi oldu. Dünya’da OTC’nin Oscar’ı sayılan Nicholas Hail Ödülleri’ni de 20 yıl sonra Türkiye’ye getiren Bruno, Worldwide Marketing Award ve Creative Award’ı aynı anda kazanan ilk marka oldu. Youplus ile Vitamin, Mineral ve Besin Destekleri kategorisine başarılı bir kampanyayla giriş yapan Abdi İbrahim, bu yıl iletişimine başladığı a. i. d boğaz pastilleri kampanyasıyla da ses getirmeyi hedefliyor.