İstanbul’un Anadolu yakasında yer alan Maltepe Park Alışveriş Merkezi, 21 aydır devam eden inşaatın ardından, bugün yeni yüzüyle açılıyor. Hayata geçirilen büyüme projesiyle alışveriş merkezinin kiralanabilir alam, 31 bin metrekareden 75 bin metrekareye çıkartıldı. Üç kat üzerinde faaliyet gösteren mağaza, kafe ve restoranların sayısı 250’ye ve otopark kapasitesi de 3 bin 500’e ulaştı.
Alışveriş Merkezi’ne yeni eklenen bölümün inşaatı devam ederken faaliyette olan kısım tamamen yenilendi ve iki bölümün entegrasyonu sağlandı. CarrefourSA, 70 milyon euro tutarındaki büyüme projesine yatırımcı olarak imza attı. Doğru strateji CarrefourSA’nın, 20yıldır Türkiye organize perakende sektörünün gelişimine hem perakendeci şapkasıyla hem de yatırımcı şapkasıyla katma değer sağladığım söyleyen CarrefourSA Genel Müdürü, Mehmet Nane, “Maltepe Park, doğru strateji ve zamanlama ile değişen pazar şartlarına, talep ve ihtiyaçlara cevap verebilecek şekilde genişletildi ve yenilendi. Böylelikle Maltepe Park, Anadolu yakasının en güçlü alışveriş destinasyonlarından biri haline geldi” dedi. TOPLAM 250 MARKA YER ALIYOR ECE Türkiye’nin Genel Müdürü Andreas Hohlmann ise, “ECE Grubu olarak, birinci ve ikinci jenerasyon alışveriş merkezlerinin büyütülmesi ve yenilenmesi alanlarında önemli bir potansiyel görüyoruz. Maltepe Park’ın genişletilmesi ve kapsamlı modernizasyonu, Türk perakende sektöründe gerçekleştirilen en önemli projelerden biri. Proje, aynı zamanda CarrefourSA ve ECE Türkiye’nin 10 yıla yaklaşan örnek işbirliğinde bir mihenk taşı” dedi. Alışveriş Merkezi’nin mimarisi, kentsel yaşam tarzının ihtiyaçlarını karşılayacak ‘Modern Şehir Parkı’ konseptine dayanıyor. Alışveriş Merkezi’nde aralarında Apple, C&A, CarrefourSA Hipermarket, Cinemaximum, Inditex Grubu Koton, LC Waikiki, Sephora, TeknoSA Exxtra, Victoria’s Secret ve çok katlı mağaza YKM’nin de yer aldığı 250 ulusal ve uluslararası marka yer alıyor.