2020 yılı Pırlantalı Mücevher İhracat Lideri Zen Pırlanta, İstanbul Mücevher Fuarı’na Katıldı

/ / Manifesto Blog

Türkiye mücevher sektöründe “2020 yılı pırlantalı mücevher ihracat lideri” olan Zen Pırlanta, iki yıl aradan sonra kapılarını açan 50. İstanbul Mücevher Fuarı’nda çok nadir bulunan sarı pırlantadan yaptığı tek taş bir yüzük sergiledi.

Zen Pırlanta’nın doğada çok nadir rastlanılan sarı pırlanta tek taş yüzüğü, 21 karat büyüklüğe ve 5 milyon TL değere sahip.

Fuarın En Nadide Mücevherine İmza Atmak, Gurur Verici…

Fuarı değerlendiren Zen Pırlanta Yönetim Kurulu Başkanı Emil Güzeliş, şunları dile getirdi: “Yurt içinde 74, yurt dışında ABD’de 1, Almanya’da 3, Birleşik Arap Emirlikleri’nde 3,  Kuveyt, Arnavutluk, Fas, Peru ve Bulgaristan’da 1, Irak’ta 3, Kıbrıs’ta 3 mağazamızla Türkiye’nin en büyük pırlanta mağazaları zinciri ile Avrupa ve Orta Doğu’nun en büyük üretim kapasitesine sahibiz. Aynı zamanda New York, Antwerp, Dubai ve Düsseldorf’da bulunan ofislerimizle dünya üzerinde birçok bölgeye ihracat yapıyoruz fakat İstanbul Mücevher Fuarı, iş hacmimizi genişletebilmek en önemli platformlardan biri olarak öne çıkıyor. Pandeminin ardından bu fuarın yeninden düzenlenmesinden mutluluk duyuyor, fuarın en nadide mücevherlerinden birine imza attığımız gururlanıyoruz. Üretmeye ve yatırım yapmaya devam edeceğiz, önceliğimizi kaliteli büyümek ve verimliliği korumak olarak belirledik.”

Dünyaca ünlü pırlanta markası Forevermark’ın Türkiye’deki tek lisanslı mücevhercisi Zen Pırlanta, 21 Karat büyüklüğündeki sarı pırlanta tek taş yüzüğün yanı sıra kadın ve erkeklere yönelik ürünleriyle fuara damga vurdu.