100 Ülkeye İhracat Yapan Aksan Kozmetik Büyümeye Devam Ediyor

/ / Manifesto Blog

Sahip olduğu üretim kapasitesi ve ihracat ağı ile uluslararası bir güç konumunda bulunan Aksan Kozmetik’in Yönetim Kurulu Başkanı Zafer Kutanoğlu, “Latin Amerika’da katıldığımız fuarlar sonrasında ihracat yaptığımız ülke sayısını 100’e çıkardık, bir Türk markası olarak bu kadar farklı coğrafyadan insana dokunabildiğimiz için çok gururluyuz” dedi.

2008 yılında DeepFresh markası ile ıslak mendil sektöründe kaliteli, yenilikçi ve tüketicinin ihtiyaçları doğrultusunda ürünler geliştiren uluslararası bir güç olma hedefi ile İstanbul’da kurulan Aksan Kozmetik, ihracat yaptığı ülke sayısına 100’e çıkarıp üretim kapasitesini 2 kat arttırdı.

100 ülkeye İhracat Başarısı

Aksan Kozmetik Yönetim Kurulu Başkanı Zafer Kutanoğlu, “Kozmetik, kişisel bakım, bebek bakım ürünleri, hijyen ürünleri, ev temizlik ürünleri ve ıslak mendil üretimiyle geniş bir ürün gamımız var. Bu gücümüzle, Latin Amerika ülkelerinde katıldığımız fuarlarda kurduğumuz ilişkiler sayesinde ihracat ağımıza 5 ülke daha ekleyerek toplam 100 ülkeye ihracat yapar hale geldik. Bir Türk markası olarak farklı coğrafyalardaki insanlara dokunabilmek bizim için gurur verici” dedi.

Aksan Kozmetik, İstanbul Hadımköy’de 30 bin metrekare alana sahip entegre üretim tesisinde, uluslararası BRC CP ve IFS HPC Tüketici Ürünleri Standartları, ISO 22716 GMP, ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemi, ISO ve GMP kalite standartlarında kozmetik, kişisel bakım, bebek bakım ürünleri, hijyen ürünleri, ev temizlik ürünleri ve ıslak mendil üretiyor.

Aksan Kozmetik’in bünyesinde %49’u kadın olmak üzere toplam 330 çalışan faaliyet gösteriyor. Bu çalışanlar arasındaki yöneticilerin %51’i kadınlardan oluşuyor. Aksan Kozmetik, çalışanlarının güvenliği ile iş ve çalışma koşulları gereklilikleri çerçevesinde üyesi olduğu Global Sedex Sosyal Sorumlulukları’nı esas alıyor.