SÜRPRİZLERİN HİÇ BİTMEDİĞİ VIALAND’DEN, MINI COOPER KAZANDIRAN KAMPANYA

/ / Manifesto Blog

Türkiye’nin ve Avrupa’nın gözde eğlence ve alışveriş merkezi VIALAND, 19 Haziran – 17 Eylül tarihleri arasında gerçekleştirilecek kampanyada 3 Mini Cooper hediye ediyor. Ziyaretçiler, VIALAND Alışveriş Merkezi ve Tema Park’ta tek seferde yapacakları her 100 TL’lik harcama için bir çekiliş hakkı kazanacak.  

Sıra dışı eğlence ve alışverişi aynı çatı altında buluşturan VIALAND, ziyaretçileri için gerçekleştirdiği heyecan dolu çekilişlere bir yenisini ekliyor ve ziyaretçilerine 3 Mini Cooper kazanma fırsatı sunuyor.

Ziyaretçiler, 19 Haziran – 17 Eylül 2017 tarihleri arasında VIALAND ve VIALAND Tema Park’ta tek seferde yaptıkları 100 TL’lik alışverişe bir çekiliş hakkı kazanıyor.  Alışveriş yaptıkça kazanma şansının arttığı kampanyada, VIALAND ziyaretçilerinden 3’ü gerçekleştirilecek çekiliş sonucunda muhteşem Mini Cooper’larına kavuşacak.

 

Vialand Hakkında:

Üst üste aldığı uluslararası ödüllerle adından söz ettiren Vialand, International Council of Shopping Centers (ICSC)’de “Avrupa’nın En Özellikli Perakende Projesi” kategorisinde jüri özel ödülünü kazandı, Avrupa’daki 800 Tema Park arasından “2015 Yılının En İyi 5’inci Tema Parkı” seçildi ve Superbrands 2015’de “Türkiye’nin En Genç Süper Markası” ödülünün sahibi oldu.

Toplam 600 bin m2’lik bir alanda konumlanan Vialand, hepsi birbirinden farklı mağaza cephelerine sahip benzersiz alışveriş merkezi mimarisiyle dikkat çekiyor. Klasik alışveriş merkezlerinden  farklı olarak, içinde üç katlı alışveriş caddeleri bulunan Vialand’de 200’ü aşkın mağaza yer alıyor. Bowling ve en son teknoloji ile donatılmış sinema salonlarına sahip olan Vialand’in 8 bin araçlık otopark kapasitesi bulunuyor. Türkiye’nin ve dünyanın gözde eğlence merkezi VIALAND içerisinde bulunan Temapark ise 120 bin metrekarelik bir alanda konumlanıyor. Yetişkinlerin ve çocukların, doyasıya eğlendiği merkezde, 3 saniyede tam 110 kilometre hıza çıkan, dünyanın en iyi 4. Roller Coaster’ı “Nefes kesen” ve 20 milyon dolarlık yatırımla, özel olarak 4 bin metrekarelik bir alana kurulan, “Fatih’in Rüyası” gibi 30’u aşkın ünitesi ile misafirlerin ilgi odağı olmaya devam ediyor.